اطلاعیه سفارت ایران در قطر

به قطر سفر نکنید / قرنطینه شدن ایرانیان سالم تا ۱۴ روز

    کد خبر :691149

سفارت ایران در قطر از هموطنانی که قصد سفر به این کشور را داشته و مقصد نهایی آنها این کشور است، توصیه کرد سفر خود را تا بازگشت به شرایط عادی به تأخیر بیاندازند.

سفارت ایران در قطر با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: با توجه به مقررات اعلام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط دولت قطر و نیز اقدامات به عمل آمده در مبادی ورودی هوایی و دریایی این کشور در ارتباط با کشورهایی که ابتلاء به ویروس کرونا در آنها گزارش شده است، به همه هموطنانی که قصد سفر به قطر را داشته و مقصد نهایی آنها این کشور است، اکیداً توصیه می‌شود سفر خود را تا بازگشت به شرایط عادی به تأخیر بیاندازند.

در فرودگاه قطر (فرودگاه بین المللی دوحه) از تمامی مسافران ایرانی و دیگر کشورهایی که مواردی از ابتلاء به این ویروس گزارش شده، معاینه بعمل آمده و به مدت ۱۴ روز باید تحت مراقبت و یا در قرنطینه قرار داشته و پس از احراز سلامتی و عدم ابتلاء، مجوز ورود به قطر داده می‌شود.

در بنادر قطر شامل حمد، دوحه و رویس نیز از ملوانان معاینه بعمل آید و شناورها پس از تخلیه بار می‌بایست بندر را ترک کنند.

به گزارش مهر ،همچنین پروازهای قطر ایرویز به شهرهای ایران تا ۲۴ اسفند ماه ۹۸ لغو شده و تنها یک پرواز در مسیر دوحه-تهران به صورت روزانه برقرار است. پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دوحه نیز به طور موقت تعلیق شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید