توضیح مدیرعامل مترو درباره فرد بیهوش مشکوک به کرونا در ایستگاه شریعتی

    کد خبر :690314

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه توضیحاتی درباره فرد بیهوش شده در سکوی مترو بیان کرد.

فرنوش نوبخت درباره انتشار عکسی در فضای مجازی که نشان دهنده فردی بیهوش روی سکوی مترو است، اظهار کرد: این عکس متعلق به فردی 32 ساله است که به علت بیماری صرع حالش بد شده بود.

وی ادامه داد: صبح روز یکشنبه 4 اسفند ماه 98 در ساعت 6:30 صبح حال فردی که مبتلا به بیماری صرع بود در ایستگاه شهرک شریعتی واقع در خط سه بد شد، بلافاصله مسئولین ایستگاه با اورژانس تماس گرفته و طبق راهنمایی‌های اورژانس فرد را در همان وضعیت نگه داشتند. پس از آمدن اورژانس به ایستگاه و بهتر شدن وضعیت حال بیمار، پدر وی به ایستگاه رسیده و با رضایت وی بیمار به منزل منتقل شد.

به گزارش تسنیم ،مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس این روزهای کشور، از تمام خبرنگاران که مسئولیت اطلاع‌رسانی به جامعه را برعهده دارند انتظار می‌رود در انتشار اخبار و تصاویر دقت بیشتری کنند و قبل از اطلاع‌رسانی نسبت به صحت وسقم اطلاعاتی که به دستشان می‌رسد از مسئولین ذیربط استعلام کنند تا باعث ایجاد اضطراب بیهوده در میان شهروندان و مسافران مترو نشوند، چرا که متروی تهران با توجه به گستردگی و میزان مخاطبی که روزانه در آن تردد می‌کند از حساسیت بالایی برخوردار است و انعکاس اخبار کذب باعث ایجاد تنش در میان شهروندان و مسافران می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید