ثبت اثر انگشت در کلیه مراحل دریافت بار متوقف شد

    کد خبر :690200

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،«غلامحسین دغاغله» با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرح ثبت اثر انگشت در کلیه مراحل دریافت بار، از جمله هنگام تبدیل نوبت مجازی به حقیقی و اخذ نوبت در پایانه‌های بار تا اطلاع ثانوی به طور موقت، متوقف شده است.

وی افزود: ضد عفونی سالن‌های اعلان بار و محل تجمع رانندگان، تعبیه محلول‌های ضدعفونی کننده در مکان‌های مناسب، کنترل و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به سالن‌های اعلان بار، خروج حتی الامکان بارهای قابل ارائه در خارج از سالن‌های اعلان بار به منظور محدود کردن تردد در سالن‌ها تا اطلاع ثانوی نیز در دستور کار است.

دغاغله گفت است:نصب بنر،توزیع بروشورها و فیلم‌های آموزشی حاوی توصیه‌های بهداشتی و نظافت فردی در محل‌های تجمع رانندگان و مکان‌های مناسب، کنترل و نظافت سرویس‌های بهداشتی در پایانه های بار، همکاری و تهیه فضاهای مورد نیاز برای مامورین بهداشت جهت غربالگری افراد، جمع آوری و انتقال زباله‌های موجود حداقل ۲ بار در روز ، از جمله تمهیدات انجام شده برای پیشگیری است.

مدیرکل دفتر حمل‌و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: به مراکز انجام معاینات شغلی رانندگان طرف قرارداد سازمان راهداری نیز جهت رعایت اصول بهداشتی و تعبیه محلول‌های ضدعفونی کننده در محل مراجعه کنندگان تاکید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید