خبر ابتلای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به ویروس کرونا تکذیب شد

    کد خبر :690078

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی از ابتلای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه به ویروس کرونا توئیتی را منتشر کرده است که در این رابطه باید بگویم این خبر کذب بوده و دانشجویان این دانشگاه در سلامت کامل به سر می‌برند.

محمدحسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به توئیت یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی درباره ابتلای یکی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا،‌گفت: در صورتی که دانشجویی از این دانشگاه مبتلا به کرونا باشد، بدون شک در اعلام آن پنهان‌کاری نخواهیم کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که انتشار اخبار مبنی بر نتایج مثبت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه به ویروس کرونا نادرست است.

* ۱۹ اقدام پیشگیرانه‌ای برای مقابله با بیماری کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس افزود: مرکز بهداشت و درمان این دانشگاه همزمان با انتشار خبر شیوع ویروس کووید ۱۹ اقدام پیشگیرانه‌ را برای مقابله با این بیماری در دستور کار خود قرار داده است.

نصرتی در خصوص برگزاری اردوی جمکران این دانشگاه نیز گفت: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه بلافاصله پس از بازگشت دانشجویان اقدام به معاینه برای احراز سلامت آنها کرد که خوشبختانه طبق گزارشی که برای مسئولان دانشگاه ارسال شد هیچگونه علائمی مبنی بر ابتلای آنان به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

به گزارش فارس ،نصرتی تصریح کرد: اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس شفاف و روشن بوده و مرکز بهداشت و درمان نیز در صورت وجود نمونه مثبت ابایی برای انتشار آن ندارد. تمامی مساعی مسئولان دانشگاه بر حفظ آرامش و جلوگیری از تنش‌های روحی و روانی دانشجویان بوده و انتظار می‌رود خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در انتشار اخبار فقط به مراجع رسمی و موثق دانشگاه استناد کنند. اخبار و رویدادهای دانشگاه از طریق پایگاه‌های خبری و شبکه‌های رسمی اطلاع‌رسمی مجازی که پیوندهای آن در تارنمای دانشگاه برای همگان قابل دسترس است منتشر می‌شود. از مخاطبان دانشگاهی نیز درخواست داریم در دریافت و انتقال آخرین اخبار صحیح فقط به این مرجع استناد کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: این دانشگاه پیگیری قضایی درباره انتشار اخبار و اطلاعات نادرست را برای خود محفوظ می‌داند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید