چرا نتیجه انتخابات مجلس در تبریز اعلام رسمی نمی‌شود؟

  • سیاسی
  • یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ۹:۱۴
    کد خبر :689529

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: میزان مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به ۴۳ درصد بوده است.

علیار راستگو اظهار داشت: این میزان مشارکت بالاتر از میانگین مشارکت مردم در انتخابات روز گذشته در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه نتایج انتخابات مجلس یازدهم در ۱۲ حوزه انتخابیه استان مشخص شده است، گفت: در مورد حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر منتظر تطبیق صورت جلسه ها توسط هییت نظارت بر انتخابات استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آرای ماخوذه پس از تجمیع در مرکز حوزه انتخابیه و تهیه صورتجلسه و ورود به سامانه نیازمند تطبیق توسط هیات نظارت است.

به گزارش فارس، راستگو با قدردانی از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات استان همچنین نهادهای همکار همچون نیروی انتظامی، راهداری و رسانه ها در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: این انتخابات در استان در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان هم با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات، صورت جلسه ها شعب اخذ رای توسط عوامل اجرایی و نظارت به صورت جداگانه وارد سامانه می شود، گفت: بعد از تطبیق صورت جلسه ها و رفع مغایرت های احتمالی نسبت به امضای فرم ۷۱ اقدام و نتایج حوزه انتخابیه اعلام می شود.

صمد عزیزی با اعلام اینکه تا زمان نتایج ۸۵۰ شعبه از ۱۰۰۲ شعبه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تطبیق داده شده است، گفت: درصدد تطبیق بقیه صورت جلسه ها در سریعترین زمان هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید