۱۰ وزن، ۱۰ تغییر در دومین مسابقات کشتی آسیا در سال ۹۸

  • ورزشی
  • جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
    کد خبر :688945

تیم ملی کشتی آزاد در حالی که دومین مسابقه آسیایی سال ۹۸ را پشت سر می‌گذارد که در هر ۱۰ وزن نسبت به آسیایی ۲۰۱۹ با تغییر مواجه شده است.

یکی از نکات جالب توجه مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، برگزاری دو مسابقه آسیایی در سال 98 است. اوایل اردیبهشت ماه امسال مسابقات قهرمانی 2019 آسیا در شهر شی آن چین برگزار شد و حالا دهلی در اوایل سال 2020 میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آسیاست تا کشتی ایران دو مسابقه آسیایی را در سال شمسی پشت سر بگذارد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با رضا رضا اطری در 57 کیلوگرم، بهنام احسانپور در 61 کیلوگرم، پیمان بیابانی در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 74 کیلوگرم، بهمن تیموری در 79 کیلوگرم، کامران قاسمپور در 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 92 کیلوگرم، رضا یزدانی در 97 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم روانه کشوری شد که حالا مدتی است درگیر «کرونا» بیماری کشنده‌ای که تمام دنیا را نگران کرده، شده است.

آزادکاران کشورمان در این رقابت‌ها رکوردی ارزشمند را از خود بر جای گذاشتند. تیم در هر 10 وزن صاحب مدال شد و نکته دیگر کسب 7 طلا در 10 وزن بود. اطری، احسانپور، تیموری، قاسمپور، کریمی، یزدانی، محبی در آسیایی قبلی صاحب مدال طلا شدند. بیابانی، امامی و نخودی نیز به مدال برنز رسیدند.

به گزارش تسنیم ،تیم ملی کشتی آزاد این بار با ترکیب علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، مجید داستان در 61 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، احمد بذری در 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و پرویز هادی در 125 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 حضور دارد که با توجه به جوان و کم تجربه بودن کشتی گیران اوزان 57، 61، 70 و حتی 65 کیلوگرم، کار در اوزان سبک کمی سخت تر به نظر می‌رسد.

مسابقات کشتی آزاد در دو روز شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید