دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد

    کد خبر :688753

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از صدور و ابلاغ دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری خبر داد.

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران درخصوص شیوع ویروس کرونا در کشور و احتمال رسیدن آن به تهران گفت: به هر تقدیر این ویروس به کشور ما نیز رسیده است و چندین نفر را درگیر خود کرده است.

وی افزود: باید جدیت مردم به این ویروس و این بیماری جلب شده و از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی هم باید اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکل حاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران هم به هر تقدیر عمده فعالیت های مردم در فضاهای عمومی شهر است و باید برای این موضوع چاره اندیشی می شده است.

نوری ادامه داد: از این رو کمیته سلامت کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران اقدام به تهیه و ابلاغ دستورالعملی در این خصوص کرده است.

وی افزود: از این رو مقرر شد تا در فضاها و مکان های عمومی اطلاع رسانی های لازم در خصوص نحوه خودمراقبتی داده شده و همچنین باکس‌هایی برای قرار گیری مواد ضدعفونی کننده در نظر گرفته شود.

به گزارش فارس ،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنین دستور داده شده تا در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و فضاهای عمومی استفاده از آن پس از هر شیفت کاری اقدام به ضدعفونی محل و وسیله شود.

نوری تصریح کرد: از هموطنان هم می خواهیم تا در این ایام از دست دادن و روبوسی کردن با یکدیگر خودداری کرده و نکات بهداشتی نظیر شست و شوی دستها را بیش از پیش رعایت کنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. احمد انصاری گفت:

    در رابطه با مترو هم تمهیداتی دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید