هشدار اپل در مورد محدودشدن عرضه آیفون به علت کرونا

    کد خبر :687729

در حالی که تا قبل از این شایعاتی در مورد امکان کاهش عرضه آیفون به علت تبعات انتشار ویروس کرونا شنیده می‌شد، حالا اپل به طور رسمی در این مورد هشدار داده است.

پیامدهای انتشار ویروس مرگبار کرونا روز به روز در حال گسترش است و حالا مشخص شده شرکت‌های فناوری به طور جدی به همین علت دچار مشکل شده‌اند.

برخی از شرکت‌های فناوری به علت تعطیلی اجباری کارخانه‌های خود در چین با کاهش تولید و ناتوانی در تامین نیاز بازار مواجه شده‌اند و حالا این مشکل دامن اپل و گوشی آیفون را هم گرفته است.

اپل به طور رسمی هشدار داده که تعطیلی کارخانه های مونتاژ آیفون در چین ممکن است عرضه این گوشی را محدود کند و اگر چه اخیرا برخی از این کارخانه ها بازگشایی شده اند، اما بازگشت آنها به شرایط عادی کندتر از حد معمول و مورد انتشار اپل است.

از همین رو می توان نتیجه گرفت که تولید و عرضه گوشی هایی همچون آیفون 11 در آینده کندتر شود و کاهش عرضه و افزایش تقاضا ممکن است به گرانی این گوشی منجر شود.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های عرضه گوشی و از جمله فروشگاه های اپل در چین کماکان بسته هستند و برنامه بازگشایی دقیق آنها نیز مشخص نیست. با توجه به ضرورت حفظ سلامت کارکنان این فروشگاه ها و عدم مهار ویروس کرونا بعید به نظر می رسد که مشکل مذکور در کوتاه مدت برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید