سرهنگ آقایی خبر داد

دستگیری دزدان حین سرقت گاردریل های کنار اتوبان

    کد خبر :687635

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس، از دستگیری ۲ سارق صندلی فلزی پارک ها، پل های پارکینگ جلوی ساختمان و گاردریل های کنار بزرگراه خلیج فارس، خبر داد.

سرهنگ حبیب آقایی در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی قبل وقوع چندین فقره سرقت پل‌های آهنی جلوی پارکینگ ساختمان‌ها، صندلی‌های فلزی پارک، گاردریل و نرده‌های آهنی کنار بزرگراه خلیج فارس به کلانتری مخابره شد که تحقیقات ویژه برای دستگیری متهمان کلید زده شد.

وی افزود: مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته مشاهده کردند که سارقان با خودرو نیسان آبی رنگ که جرثقیل پشت آن وجود داشت دست به سرقت می‌زنند که خودرو نیسان سارقان در اختیار تیم‌های گشت کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اظهار داشت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری دزدان ادامه داشت تا اینکه مأمور گشت موتوری کلانتری موفق به شناسایی خودرو سارقان می‌شود و به صورت نامحسوس نیسان آبی رنگ را تحت نظر قرار می‌دهد تا اینکه سارقان که ۲ مرد جوان بودند در بزرگراه آزادگان و نزدیکی بلوار خلیج فارس از خودرو پیاده شده و شروع به باز کردن گاردریل کنار بزرگراه کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأمور گشت کلانتری با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و اقدام به دستگیری ۲ متهم کرده و در بازرسی از خودرو آنها نیز یک قیچی بزرگ آهن بری به دست آورد.

به گزارش مهر ،سرهنگ حبیب آقایی گفت: در تحقیقات از متهمان مشخص شد که این دو مرد با کمک قیچی بزرگ آهن بری اقدام به سرقت پل‌های جلو در ساختمان‌ها، صندلی‌های فلزی و نرده‌ها و گاردریل های کنار بزرگراه‌ها می‌کنند؛ متهمان در اعترافاتشان به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس در پایان گفت: متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید