سخنرانی مشاور ترامپ در همایش زنان

حاکم دبی برای رهایی از رسوایی جدایی‌اش دست به دامن ایوانکا ترامپ شد

    کد خبر :687579

فعالان اجتماعی همزمان با سفر ایوانکا ترامپ به امارات و سخنرانی‌اش در همایش بین‌المللی زنان توییت کردند، سفر ایوانکا برای نجات حاکم دبی از رسوایی جدایی‌اش از شاهزاده هیا، خواهر پادشاه اردن بوده است.

به نوشته روزنامه وطن، رسانه‌های رسمی و خصوصی امارات درباره حضور ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری آمریکا در همایش بین‌المللی زنان ۲۰۲۰ در دبی و به خصوص پیامش به کنگره شیخ محمد بن راشد تبلیغات زیادی به راه انداختند.

همچنین رسانه‌های اماراتی گزارش دادند، ایوانکا ترامپ، مشاور و دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه حضورش در این کنفرانس پیامی خطاب به حاکم دبی داشت.

او در توییتی خطاب به شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی از او بابت این میزبانی تقدیر و تشکر کرد و نوشت: حضور و سخنرانی‌ام در کنفرانس جهانی زنان در دبی برایم افتخارآمیز بود.

برخی فعالان با اشاره درخواست کمک حاکم دبی از ایوانکا ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی جهانی مربوط به همسرش و قضیه جدایی‌اش از شاهزاده هیا دختر الحسین، خواهر پادشاه اردن که به انگلیس گریخت و از آل مکتوم شکایت کرد، تاکید کردند: حضور دختر ترامپ در کنفرانس ویژه زنان در دبی پس از دعوت رسمی از او، نمی‌تواند تصادفی باشد.

ایوانکا ترامپ در همایش بین‌المللی زنان در دبی از تلاش‌های کشورهای عربی که توانستند در سال‌های اخیر اصلاحات قانونی مهمی را در خصوص زنان اجرا کنند، تقدیر کرد.

ایوانکا ترامپ گفت: عربستان، بحرین، اردن، مراکش و تونس قوانینی را در راستای خدمت به زنان و ارتقای میزان توانمندی‌هایشان تصویب کردند.

او در ادامه از اقدامات دولت امارات در حمایت از زنان و پشتیبانی مالی از زنان کارآفرین تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا ،مشاور ترامپ همچنین گفت، ۲.۶ میلیارد دلار برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته شده است.

ایوانکا ترامپ عصر شنبه وارد امارات شد و از موزه لوور ابوظبی و مسجد بزرگ شیخ زاید در این شهر بازدید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید