اعلام مهلت مجدد برای ثبت نام جاماندگان کنکور

    کد خبر :687569

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون سراسری 99 خبر داد.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت تمدید شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز گذشته یکشنبه ۲۷ بهمن به اتمام رسید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام تعداد یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۲۸ داوطلب در کنکور ۹۹ بر اساس آمار اولیه، افزود: داوطلبان آزمون فوق که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند، می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ یعنی از روز دوشنبه ۱۲ تا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی گفت: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت. داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند، می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند و نتیجه نهایی کنکور ۹۹ نیز در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید