آئودی به فکر یک خودروی برقی جدید است

    کد خبر :687567

آئودی قصد دارد به توسعه و تولید یک خودروی الکتریکی جدید بپردازد که یکی از رقبای اصلی تسلا به شمار خواهد رفت.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بر اساس گزارش وب سایت موتور۱، شرکت آئودی به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین زیرمجموعه های فولکس واگن اعلام کرده است که در حال توسعه و تولید یک خودروی الکتریکی لوکس و قدرتمند است که قادر خواهد بود به رقابت با خودروهای برقی و آمریکایی تسلا بپردازد.

فرمین سونیرا سانتوس، مدیر بازاریابی محصولات شرکت آئودی، در این خصوص به گزارشگر اتو اکسپرس خاطرنشان کرده است که این خودروساز درصدد توسعه و تولید یک محصول تمام الکتریکی قدرتمند و لوکس است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: طراحی و توسعه این خودرو هنوز اتمام نیافته است ولی انتظار می رود در آینده نزدیک این خودرو به مراحل پایانی و تولید انبوه برسد.

کارشناسان و تحلیلگران صنعت خودرو بر این باورند که این خودروی جدید مبتنی بر پلتفرم MEB خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید