فرمانده ارتش: آمریکا از تاخیر در انتقام خوشحال نباشد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
    کد خبر :685286

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در مراسم اجتماع راهپیمایان کرج که در میدان جمهوری اسلامی برگزار شد،با تقدیر از حماسه حضور مردم کرج در این راهپیمایی اظهار داشت: دنیا نه چنین صحنه‌ها و نه چنین مردمی را به چشم خود دیده است.

وی با بیان اینکه مردم کرج هموار در حمایت از نظام و پیروی از ولایت ممتاز بوده اند، افزود: امروز در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده ای وجود ندارد که پای آرمان‌های انقلاب و نظام خود با ایستند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مردم کرج در برف و یخ و سرما این چنین با اراده محکم برای زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان به میدان آمده اند و خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند،بیان کرد: امروز درد فراق همرزم قهمان ما 40 روزه شده است و 40 روز است که آزادگان و حق طلبان و مبارزان علیه نظام سلطه و آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش تسنیم،سرلشکر موسوی با بیان اینکه تروریست‌های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در انتقام خوشحال نباشند، متذکر شد: انقلاب اسلامی سبب ایجاد اندیشه خودباوری و خود اتکایی و اعتماد به نفس و مبارزه با افکار طاغوتی و مادی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید