تصادف در بزرگراه آزادگان پس از بارش چند سانتی‌ برف؛ ادعای شهرداری: اقدام لازم انجام شده بود

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳
    کد خبر :685163

در حالی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادعا کرده است در پی بارش برف در تهران اقدامات لازم برای بازگشایی معابر از سوی شهردار تهران انجام شده است که عکس‌های ارسالی از شهروندان تهرانی گویای مسئله دیگری است.

علی اصغر عطایی  با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در پی بارش برف در تهران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و شرایط جوی در پایتخت از عصر روز گذشته نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در 22 منطقه تهران برای شرایط جوی آماده بودند.

وی تصریح کرد: همچنین به محض بارش برف در تهران و به‌ویژه مناطق شمالی تهران اقدامات لازم اعم از پاشیدن شن و نمک در دستور کار قرار گرفت و توانستیم معابری که در پی بارش با مشکل روبرو بودند را بازگشایی کنیم و هیچ مسیری در پی بارش برف مسدود نشده است.

عطایی با اشاره به اینکه اتوبان‌ها و مسیرهای 12 گانه راهپیمایی به صورت ویژه در دستور کار شهرداری تهران برای پاشیدن شن و نمک قرار گرفته است، گفت: براساس آخرین گزارش هیچ معبری در تهران بسته نشده است و تردد در آنها جاری است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پایان گفت: اگر شهروندان با یخ زدگی معابر روبرو بودند می‌توانند موارد را از طریق سامانه 137 پیگری کنند.

به گزارش تسنیم در حالی عطایی ادعا کرده است در همان ساعات اولیه شن و نمک در معابر و اتوبان پاشیده شده است که عکس‌های ارسالی از سوی شهروندان حکایت دیگری دارد و برخی از معابر از جمله بزرگراه آزادگان به دلیل بارش برف باعث سُر خوردن خودروها و تصادف آنها شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید