آئودی آر اس3 اسپرت بک 2020 / عبور توربوی آتشین از محدودیت! (تصاویر)

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۹:۴۰
    کد خبر :684558

آ ب ت اسپورت لاین باردیگر یکی از محصولات آئودی را با امضای خود مقابل دوربین رسانه های خودرویی قرار داده است. همانطور که قبلا هم اشاره شد؛ موسسه آ ب ت اشپورت لاین از شهر “کمپتن ایم آلگوی” دارای سابقه ای 120 ساله در صنعت تیونینگ است. آ ب ت همکاری بسیار نزدیکی با گروه فولکس واگن و بویژه محصولات خانواده آئودی، اشکودا و سئات دارد.

آ ب ت در پرژه اخیر خود روی یک آئودی آر اس3 اسپرت بک متمرکز شده است تا یک رغیب قابل توجه برای مرسدس بنز آ ام گ آ45 معرفی شود. تیونر آلمانی از نصب کیت ویژه موتوری خود با نام “پاور اس پک” روی این محصول آئودی خبر داده تا میزان خروجی به 464 اسب بخار افزایش یابد. گشتاور نیز برابر با 398 پوندفوت محاسبه شده است.

با توجه به اعداد ارائه شده باید نتیجه گرفت که تیونینگ آ ب ت موجب افزایش خروجی موتور به میزان 70 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور به میزان 60 نیوتن متر شده است.

موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ آئودی آر اس3 مدل 2020 در حالت استاندارد 394 اسب بخار خروجی و 354 پوندفوت گشتاور دارد. سیستم اگزوز اسپرت جدید آئودی، صدای فوق العاده زیبایی بویژه در دورهای بالای موتور و تعویض دنده معکوس به این خودرو داده است.

بیشینه سرعت آر اس3 اسپرت بک درحالت استاندارد روی 280 کیلومتر برساعت محدود شده است که البته باید اشاره داشت آئودی برای این محصول خود استثنا قائل شده زیرا براساس سوابق قبلی و راهبردهای تولید این محدودیت باید در 250 کیلومتر اعمال شود و جالب تر آنکه آ ب ت بازهم محدودیت ها را کاهش داده و مجوز بیشینه سرعت 285 کیلومتر را بدست آورده است.

به گزارش عصر ایران،همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ رینگ های استاندارد با نمونه آلومینیومی 19 اینچی تعویض شده که رنگ مشکی مات دارند. نمونه 20 اینچی نیز در کاتالوگ آ ب ت قابل سفارش است. بروزرسانی سیستم تعلیق، نصب میله های ضد استرس در قسمت های مختلف و ارتقا جزئیات اسپرت در کابین از دیگر تغییرات تیونر برای این پروژه محسوب می شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید