نائب رئیس زیرساخت مطرح کرد؛

ماجرای حمله هکری روز گذشته به شبکه اینترنت کشور

    کد خبر :684465

نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت درباره حمله هکری روز گذشته به شبکه اینترنت کشور توضیح داد و گفت:هدف مشخصی در این حمله وجود نداشته که بخواهد سایت یا سرویس دولتی خاص را از کار بیاندازد.

سجاد بنابی با اشاره به حمله هکری روز گذشته اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه یک حمله DDOS یا منع توزیع شده سرویس به شبکه اینترنت کشور شامل همه IP‌ هایی که در شبکه فعال بودند، صورت گرفت.

نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه این حمله توزیع شده بوده و از مبادی و مقاصد مختلفی صورت گرفت، افزود: این حمله هکری تقریبا بزرگترین حمله ای بوده که به تا امروز به شبکه اینترنت ایران اتفاق افتاده است.

وی با بیان این مطلب که در این حمله میلیون ها IP مبدا مختلف و توزیع شده در کشورهای مختلف دنیا وجود داشته است، خاطرنشان کرد: هدف مشخصی هم در این حمله وجود نداشته که به طور مثال بخواهد سایت یا سرویس دولتی خاص را از کار بیاندازد.

به گزارش مهر ،بنابی با اشاره به اینکه با حجم حمله ای که اتفاق افتاد، دسترسی کاربرها به شبکه های مختلف بین الملل مختل می‌شود، افزود: این حمله هکری از ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه شروع شد و از ۱۲ و نیم مقابله با آن صورت گرفت و در نهایت ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مشکل برطرف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید