مجیدی: خستگی بازیکنانم نگران کننده است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸
    کد خبر :684361

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از اولین دیدار مرحله گروهی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا درباره غیبت چند بازیکن این تیم به علت مصدومیت اظهار داشت: تیم ما یک تیمی است که بسیار جوان است و بازیکنان ذخیره ما هم بسیار با کیفیت و قابل قبول هستند. سعی کردم که در این مدت کوتاهی که در خدمت باشگاه هستم مسئله اینکه یک تیم هستیم را یادآوردی کنم و نبود چند بازیکن تاثیرگذار نباشد.

او ادامه داد: تنها چیزی که من را بسیار نگران کرده خستگی بازیکنان است و بازیکنان ما در این مدت کوتاه چهار بازی سنگین انجام دادند و با انگیزه‌ای که در بچه‌ها وجود دارد ما امیدوار هستیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا، مجیدی در پاسخ به این سوال که تیم او بدون حضور پرشور هوادارانش باید با الشرطه بازی کند و غیبت بازیکنانش او را نگران می‌کند یا خیر گفت: ببینید، تیمی که سرمربیگری آن را پذیرفته‌ام یک تیم فوق العاده خوب است و این تیم انگیزه زیادی دارد. تیمی یک دست و یکدل است. وقتی تیمی یکدست و یکدل باشد اگر مشکلی هم داشته باشد نمی‌تواند در کیفیت بازی تیم تاثیر بگذارد. در این چهاربازی که سرمربی استقلال بوده‌ام تیم 12 گل زده و 3 گل دریافت کرده است. این آمار نشان می‌دهد که کیفیت تیم ما بسیار بالاست. به غیر از بازی فردا، در بازی‌های گذشته هم ما بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم. در دربی هم بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم. بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند ولی در همان بازی قبلی هم تیم پرسپولیس هم در دقیقه 90 به ما گل زد و به نوعی از دست ما در رفتند. من از این بابت هیچ نگرانی ندارم چرا که فکر می‌کنم بازیکنان فعلی تمام تلاششان را می‌کنند تا هواداران را خوشحال کنند.

خبرنگار عراقی به گلزنی بشار رسن در دربی اشاره کرد و سوال کرد که ترس ندارند که بازیکنان عراقی به استقلال گل بزنند که فرهاد مجیدی پاسخ داد: او بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است. به طور کلی می‌توانم بگویم بازیکنان عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. اما درباره بازی فردا باید بگویم که الشرطه را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان این تیم از جمله 15 بازیکن که سابقه تیم ملی عراق را دارند می‌شناسیم و می‌دانیم چه تیم با کیفیتی هستند. با احترام به تیم عراقی، تیم استقلال مقابل الریان در قطر هم نشان داد که نترس بازی می‌کند و فردا هم به همان شکل بازی می‌کنیم. تنها چیزی که در بازیکنانم می‌بینم، این است که بازیکنانم هیچ ترسی از حریفان ندارند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان سرمربی موقت در این تیم حضور دارد یا خیر گفت: قرارداد من یک سال و نیمه است و تا وقتی باشگاه به من نیاز داشته باشد در خدمت استقلال هستم و هر زمان هم مرا نخواهند به عنوان یک هوادار کنار تیم هستم. تیم استقلال برای ما بازیکنان و هواداران چیزی بیشتر از یک باشگاه است. شاید شما این موضوع را تجربه نکرده باشید، این تیم دو بار قهرمان آسیا شده است و به شما حق می‌دهم چون این موضوع را تاکنون تجربه نکرده‌اید.

سرمربی استقلال همچنین درباره برگزاری بازی در زمین ثالث گفت: من سال‌ها در قطر، امارات و ایران بازی کرده‌ام. همیشه تصور من از AFC صلح و دوستی و برادری است. این تصمیم AFC نظر من را به طور کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد که بازی‌های ما در ایران برگزار نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید