سرهنگ کاظمی

عدم پرداخت دو ماه حقوق باعث کلاهبرداری ۸ میلیاردی شد

    کد خبر :683507

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردار ۸ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: مدیر مالی کلینیک متهم پرونده بود.

سرهنگ تورج کاظمی، اظهار کرد: در پی شکایت مالک یک کلینیک زیبایی واقع در کیانشهر مبنی بر کسر موجودی حسابش تیمی از مهندسان پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: شاکی در تحقیقات اولیه مدیر مالی کلینیک را به عنوان مظنون معرفی کرد و گفت امور مالی و مدیریت امور تبلیغات سایت و صفحه اینستاگرام خود به فردی واگذار کردم. پس از قطع همکاری با وی، متهم نام کاربری و گذرواژه مربوط به سایت و صفحه اینستاگرام را در اختیارم قرار نداد تا اینکه توانستم با اقدامات فنی صفحه را از مدیریت متهم خارج کنم ولی فرد مورد نظر دوباره رمز مربوط را تعویض کرده است.

سرهنگ کاظمی افزود: شاکی ادامه داد، این عدم دسترسی به صفحه اینستاگرامم ادامه داشت تا اینکه متوجه شدم از موجودی حساب مربوط به کلینیک مبلغ ۸ میلیارد ریال کسر شده است.

رئیس پلیس فتا گفت: شاکی همچنین ادامه داد، به علت اعتمادی که به مدیر سایتم داشتم چندین کارت بانکی و اطلاعات و داده‌های بانکی مربوط به کلینیک را در اختیار وی قرار داده بودم و ایشان کارهای مالی کلینیک را انجام می‌داد.

رئیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم جوان ۲۰ ساله در حوالی خیابان نامجو شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی متهم به پلیس فتا دعوت شد.

سرهنگ کاظمی ابراز داشت: متهم که در ابتدا خود را بی اطلاع از تعویض رمز و کسر موجودی نشان می‌داد، در نهایت در بازجویی‌های تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را عدم پرداخت دو ماه حقوق و مشکلات مالی و کاری با شاکی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

به گزارش مهر ،سرهنگ کاظمی به کاربران و شهروندان گرامی توصیه کرد: بهترین راه اعتماد کردن نگاه کردن به رفتار انسان‌هاست. آدم‌ها، حرف زیاد می‌زنند؛ اما عمل کردن به حرف‌هایشان بحث دیگری است. کارها و رفتارهای آن‌ها را باور کنید نه حرف‌هایشان را، چون نهایتاً شما هم، با کارها و رفتارهای آن‌ها مواجه می‌شوید. در کسب و کار به کسی که سابقه اجرایی خوبی دارد یا شریکان قبلی‌اش از او راضی هستند یا مسیر موفقی را طی کرده و… اعتماد کنید.

وی تأکید کرد: اعتماد به افراد را در طول زمان بررسی کنید. بعضی‌ها تنها خوب «آغاز» می‌کنند ولی برخی «خوب» می‌مانند و برای تشخیص این دو زمان لازم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید