سونی یک قدم دیگر به معرفی کنسول PS5 نزدیک شد

    کد خبر :683348

شرکت سونی بدون هیچگونه اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی صفحه وب سایت مربوط به کنسول PS5 را راه اندازی کرد.

یکی از بحث‌های اصلی فعلی در بین گیمرها به موضوع معرفی و عرضه نسل بعدی کنسول‌ها مربوط می‌شود. چند ماه پیش بود که شرکت سونی به طور ناگهانی مشخصات سخت افزاری کنسول PS5 را در فضای مجازی منتشر کرد و شوک عجیبی را به اخبار مربوط به بازی‌های رایانه‌ای داد. بر اساس برخی از اخبار قرار است سونی در آینده‌ای نزدیک که احتمالا همان مراسم رسمی اپل خواهند بود و قرار است تا قبل از ماه مارس برگزار شود، نسل جدید کنسول خود را معرفی کند.

از آنجایی که در حال نزدیک شدن به مراسم رونمایی از کنسول PS5 هستیم، شرکت سونی نیز در حال تدارک برای استقبال از این کنسول است. آخرین اقدام سونی که در سکوت خبری و بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی انجام شد، اضافه شدن صفحه مخصوص کنسول PS5 به سایت سونی است. در این صفحه فعلا هیچ‌گونه اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد و صرفا در آن لوگوی کنسول PS5 قرار داده شده است.

 

همچنین در زیر لوگوی PS5 متنی نوشته شده است که اعلام می‌کند برای دریافت آخرین اخبار درباره این کنسول که شامل زمان عرضه آن و قیمت آن می‌شود باید در وب سایت کنسول پلی استیشن عضو شوید تا به محض بروزرسانی این صفحه، اطلاعات مربوطه برای شما ایمیل شود.

این وب سایت در حال حاضر در سراسر جهان به جز کشورهای انگلستان، آلمان، استرالیا و آمریکای جنوبی در دسترس کاربران قرار دارد و قرار است به زودی به طور عمومی و در سراسر جهان قابل دسترسی باشد. با این حال فعلا اطلاعاتی درباره ظاهر این کنسول در دسترس کاربران قرار ندارد و تمامی اطلاعات موجود درباره این کنسول به مشخصات سخت افزاری آن مربوط می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنسول باید تا زمان برگزاری رسمی مراسم سونی منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید