نحوه تخصیص سهمیه بنزین به موسسات آموزش رانندگی

    کد خبر :683099

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با جوان، با اشاره به سهمیه بنزین آژانس‌ها گفت: درحال حاضر آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی زیر نظر صنف هستند و این صنف‌ها نیز زیر نظر وزارت صمت است و از این طریق اطلاعات فعالان آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

او ادامه داد: در اوایل دی امسال برای ۳۰ هزار راننده آزانس سهمیه بنزین واریز شد که احتمالا صنف مربوطه تأیید کرده که این خودرو‌ها مثلا به میزان ۲۰۰ لیتر پیمایش داشته‌اند البته قرار شده که دو ماه به صنف مربوط به فعالیت رانندگان آژانس فرصت داده شود که سامانه‌ای برای خود ایجاد کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: در واقع در حال حاضر هر شخصی که در آژانس و تاکسی تلفنی کار می‌کند و تاکنون سهمیه سوختی برای فعالیت خود دریافت نکرده است باید با مراجعه به صنف خود، پیگیر این موضوع شود که نامش در لیستی که به وزارت کشور ارسال می‌شود، قرار گیرد.

رضایی اضافه کرد:برای واریز سهمیه سوخت قرار است لیستی از سوی صنف به وزارت کشور و از سپس به وزارت نفت ارسال شود و سهمیه‌هایی به افراد حاضر در این لیست ها، به همان صورت که در یک نوبت واریز و پرداخت شود.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:این شرکت مجری سهمیه بندی بنزین است و آنچه به رانندگان آژانس در یک نوبت تخصیص پیدا کرده است بر اساس لیستی وزارت کشور بوده پس هر نوع پیگیری باید از طریق صنف و از وزارت کشور صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید