آماده باش پلیس برای دربی تهران

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۱۰
    کد خبر :682911

سردار حسین رحیمی در حاشیه‌ی اجرای ششمین مرحله از طرح کاشف، با حضور در جمع خبرنگاران به برگزاری دیدار روز پنج شنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات کاملی را برای برگزاری شهرآورد اتخاذ کرده است، چه در داخل ورزشگاه و چه در محیط‌های پیرامونی آن تامین امنیت و مدیریت ترافیک بر عهده نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه در این زمینه مسئولان ذی ربط همکاری لازم را با پلیس دارند خاطر نشان کرد: پیش بینی کرده‌ایم از ساعاتی قبل از شروع بازی در‌های پارکینگ‌ها باز شود. البته توصیه ما به تماشاگران این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گفته او، تمهیدات ترافیکی ویژه این دیدار از صبح روز پنج شنبه در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت از طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال و نیز مدیران و مسئولان هر دو تیم نیز خواست که ضوابط و مقررات را رعایت کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

او همچنین از دیدار پلیس با لیدر‌های دو تیم خبر داد و گفت: همکاران من در جلسات مشترک با لیدر‌های دو تیم از آن‌ها خواسته‌اند که ضمن رعایت قوانین احترام و حرمت طرفین را حفظ کنند که خوشبختانه لیدر‌ها و طرفداران همکاری خوبی با پلیس داشته و در چارچوب ضوابط و مقررات هم فعالیت خواهند کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به آن دسته از طرفداران دو تیم که ممکن است از شهر‌های دیگر از امشب در اطراف ورزشگاه مستقر شوند گفت: در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و و چندین تیم از پلیس از عصر امروز در اطراف ورزشگاه آزادی و محل استقرار این افراد حضور خواهند یافت.

رحیمی همچنین تاکید کرد که با توجه به فروش الکترونیکی بلیت، افرادی که بلیت این دیدار را به شکل اینترنتی و از طریق سامانه خریداری نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که اجازه ورود به این افراد داده نشده و بلیت‌فروشی در محل نیز صورت نخواهد گرفت.

رحیمی با بیان اینکه خود نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم که با همکاری طرفداران و دو تیم دیداری پرشور و در کمال امنیت داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید