آرامستان‌های جدید تهران در کجا قرار دارند؟

    کد خبر :682348

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به این پرسش پاسخ داد که آرامستان‌های جدید در کدام مناطق تهران احداث می‌شوند؟

زهرا صدراعظم نوری با اشاره به اتمام کار مطالعاتی برای جانمایی آرامستان‌های جدید پایتخت اظهار کرد: این اطلاعات در اختیار معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) و همچنین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده، فرایند بررسی مکان‌های جدید در کارگروه ویژه‌ای پیگیری می‌شود و در خصوص مکان آرامستان‌های جدید در تهران تصمیم‌گیری می‌شود و با مشخص شدن آرامستان‌های جدید، دفن در این مکان‌ها آغاز خواهد شد.

 

نوری گفت: تلاش می‌شود تا پایان این دوره از فعالیت مدیریت شهری، تکلیف آرمستان‌های جدید در پایتخت مشخص شود که البته در این زمینه عجله‌ای نداریم چرا که در حال حاضر محدویتی برای دفن اموات در بهشت زهرا(س) نداریم.

 

به گزارش تسنیم ،رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آرامستان‌های جدید در کدام مناطق تهران احداث خواهند شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه مکان‌های در شمال، غرب و شرق در دست بررسی است ولی باید منتظر ماند تا برررسی‌ها به اتمام برسد و نتیجه اعلام شود.

وی گفت: با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت، فرایند پذیرش به صورت متمرکز از طریق سازمان بهشت زهرا(س) انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید