احتمال سقوط بهمن و آتش‌سوزی در برخی مناطق کشور

    کد خبر :682201

بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، با توجه به وزش باد شدید و افزایش متوسط دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای از بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در برخی نقاط کشور، شاهد سقوط بهمن در مناطق مستعد جاده‌ها و گذرگاه‌ها، احتمال وقوع و گسترش آتش‌سوزی در جنگل و خسارت به سازه‌های موقت و داربست‌ها خواهیم بود؛ بنابراین هموطنان مراقب باشند.

به گزارش سازمان هواشناسی، دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در گیلان، اردبیل، شرق خراسان رضوی و نیمه شرقی آذربایجان شرقی، سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در گیلان، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، البرز، تهران، قم، نیمه جنوبی سمنان و شرق خراسان رضوی و از چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه تا جمعه ۱۸ بهمن ماه در گیلان و اردبیل شاهد وزش باد شدید و افزایش متوسط ۵ تا ۸ درجه ای دما خواهیم بود که احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد جاده‌ها و گذرگاه‌ها، احتمال وقوع و گسترش آتش‌سوزی در جنگل و خسارت به سازه‌های موقت و داربست‌ها در این مناطق وجود دارد.

این شرایط تا جمعه ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد. بنابراین توصیه می شود هموطنان در تردد جاده ای و صعود کوهستانی احتیاط کنند، از اتراق و توقف در نقاط پایین دست و دامنه کوه های برف گیر اجتناب کنند، از خاموش بودن آتش قبل از ترک جنگل مطمئن باشند و تمهیدات لازم به منظور ایمنی سازه ها نیز فراموش نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید