افزایش ۹۰ درصدی کشفیات جرائم جنایی

    کد خبر :682193

رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش ۴.۲ درصدی کشف مجموع جرائم در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در حوزه جرائم جنایی به طور میانگین حدود ۹۰ درصد افزایش کشف داشتیم.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در جلسه بازدید فرمانده ناجا از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی وکشف علمی جرایم، افزود: کمال تقدیر و تشکر را از فرمانده ناجا به خاطر پذیرفتن بازدید از این مرکز را داریم چرا که سعادت بزرگی است، در خدمت وی باشیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: هر چه همت و فعالیت خود را افزایش دهیم نتیجه آن آرامش و امنیتی است که برای مردم به وجود می آوریم.

سردار حسن خانی اضافه کرد: عملکرد مجموعه کارکنان پلیس آگاهی مجاهدانه، ارزشمند و قابل سپاس است، رعایت حقوق شهروندی، هوشمند سازی، اشراف اطلاعاتی، صیانت از سرمایه های انسانی و مصون سازی از مهمترین رویکردهای پلیس آگاهی به شمار می آید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تعیین تکلیف پرونده های معوق، تشدید مبارزه با سرقت، افزایش کشف جرائم سرقت، جعل و کلاهبرداری، توسعه و ارتقاء کشف، اشراف اطلاعاتی با روزآمد سازی بانک های اطلاعاتی و دسترسی به آن و توسعه کشف علمی جرم از طریق روش های کارآگاهی و آزمایشگاهی از اولویت های این پلیس در سال ۹۹ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید