مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

کشف و ضبط ۳۹ اسلحه شکاری در دی ماه/ دستگیری ۳۳ متخلف شکار و صید

    کد خبر :682172

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط ۳۹ اسلحه شکاری و جنگی در استان تهران در دی ماه و برخورد با متخلفان شکار غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان خبر داد.

سعید محمودی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت شده ورجین و در دیدار با محیط بانان این منطقه با اشاره به افزایش برخورد با متخلفان شکار و صید غیر مجاز در استان تهران طی سه ماه گذشته توسط مأموران اجرایی، افزود: تعداد سلاح کشف شده در دیماه ۳۹ اسلحه بوده که از این تعداد، ۳۸ اسلحه کشف شده مجاز و تعداد یک سلاح نیز غیرمجاز بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد ۲۹ فقره تخلف از سوی شکارچیان غیرمجاز در سطح استان کشف شده است، تصریح کرد: در همین رابطه تعداد ۳۳ نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

 

محمودی با اشاره به اینکه کشفیات انجام شده به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران، مناطق حاشیه‌ای این مناطق و نیز به مناطق آزاد استان مربوط می‌شود، اظهار داشت: از تخلفات صورت گرفته، تعداد هشت تخلف قبل از اقدام به شکار شکارچیان توسط مأموران یگان حفاظت استان کشف و ضبط شد.

 

به گزارش مهر ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در این بازدید با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه محیط بانان در برخورد با تخلفات محیط زیستی خصوصاً تخلفات شکار و صید خاطرنشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تشدید گشت‌ها و پایش ها در حوزه استحفاظی، برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید را در دستور کار خود دارد.

محیط بانان مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران به همراه یگان حفاظت محیط زیست این استان در سه ماه گذشته جمعاً تعداد ۱۵۰ سلاح مجاز و غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید