عضو ارشد حماس:

هدف از «معامله قرن» نابودی مسأله فلسطین است

    کد خبر :681785

عضو ارشد حماس در سخنانی تأکید کرد: معامله قرن بخشی از تلاش‌های آمریکا در راستای نابودی مسأله فلسطین است.

«اسامه حمدان» یکی از رهبران ارشد جنبش حماس تاکید کرد که رونمایی از طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن نتیجه طبیعی مجموعه‌ای اقدامات و تحرکات آمریکایی اسرائیلی در مرحله اخیر است.

بر اساس این گزارش، حمدان اظهار داشت که معامله قرن بخشی از تلاش‌های آمریکا در راستای نابودی مساله فلسطین و مشروعیت‌بخشی به رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه است.

حمدان تصریح کرد که واشنگتن درصدد واداشتن فلسطینیان به چشم‌پوشی از حقوق خود و از بین بردن وحدت و یکپارچگی منطقه است تا رژیم صهیونیستی قوی‌ترین طرف باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه طرح ترامپ چندان دوام نخواهد آورد، اظهار داشت: آنانکه گمان می‌کنند همسویی با طرح ترامپ جایگاه بهتری را برایشان در منطقه رقم می‌زند، کاملاً به اشتباه رفته‌اند.

اسامه حمدان در رابطه با سفر خارجی اسماعیل هنیه نیز گفت این سفرها بیانگر جایگاه سیاسی حماس در عرصه ملی و عربی و اسلامی است و می‌تواند جایگاه این جنبش را بهبود بخشد.

به گزارش مهر ،حمدان تاکید کرد که ما در روابط خارجی خود به دنبال خدمت به مساله فلسطین و تقویت ثبات و پایداری ملت فلسطین هستیم و هرگز در امور و مسائل داخلی دیگر کشورها دخالتی نمی‌کنیم.

وی سراسر امت اسلامی و عربی را به یکپارچه‌سازی تلاش‌های خود جهت مقابله با دشمن غاصب صهیونیستی و پایان دادن به اشغالگری آن در سرزمین فلسطین فراخواند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید