کشف ۵۱ تن شکر قاچاق در چابهار

    کد خبر :681523

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار از کشف ۵۱ تن شکر قاچاق در چابهار خبر داد.

سرهنگ محمد ورمزیار با اعلام خبر کشف ده‌ها تن شکر قاچاق در چابهار درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی شهرستان چابهار مطلع شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، به دو دستگاه کامیون مشکوک شدند که آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن کامیونها، اقدام به بازرسی کرده و موفق شدند مقدار 51 تن و 130 کیلوگرم شکر قاچاق را کشف و چهار قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کنند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه کامیون خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 25 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

ورمزیار متذکر شد: قاچاق لطمه‌ای جبران‌ناپذیر بر پیکره‌ اقتصاد کشور است که مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار در این راستا با عزم جدی و تلاشهای شبانه‌روزی با هرگونه تجاوز دریایی، ساحلی و قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید