سفر ارزان در نوروز 99

    کد خبر :681045
  • یکی از بهترین تفریحات زندگی، سفر رفتن است. مخصوصا اگر سفر به مقصدی تازه و جالب توجه باشد. کشورهای اطراف ایران، بسیار دیدنی هستند و به دلیل نزدیکی جغرافیایی نیز فرهنگ و خلق و خوی مردم‌شان بسیار به ایرانیان شباهت دارد. در تعطیلات نوروز 99 حتی اگر فرصت چندانی ندارید، یکی از تورهای چند روزه به ارمنستان یا گرجستان را بررسی کنید و چند روزی را به ایروان و تفلیس سفر کنید.

نوروز 99 و شب‌های تفلیس

چند سالی شده که ورود به گرجستان، نیاز به ویزا ندارد، به راحتی می‌توانید تور گرجستان نوروز 99 را رزرو کنید. گرجستان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار شده که بسیاری از مردم جهان، به‌خصوص ایرانیان، مشتاقانه به بازدید از این کشور زیبا می‌روند.

گرجستان با داشتن شهر توریستی معروف تفلیس و باتومی، ‌هر آن‌چه از سفر و تفریح در نوروز 99 نیاز دارید را دارند. این کشور طبیعتی بکر و زیبا دارد.
شهر زیبا و ساحلی باتومی با هتل‌های لوکس پنج ستاره معروف و صبحانه‌های خوشمزه گرجی، مقصد ساحلی همه چیز تمامی برای تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود. این شهر به زندگی شبانه و تفریحات ساحلی بسیار معروف است.

لیست گردشگری زیر را در باتومی به خاطر بسپارید.

  • دلفیناریوم ( پارک دلفین های باتومی)
  • دوچرخه سواری در بلوار باتومی
  • تلکابین آرگو باتومی
  • باغ گیاه‌شناسی باتومی
  • میدان پیازا باتومی
  • میدان اروپا
  • برج آلفا بت

تفلیس با کوچه و خیابان‌های قدیمی، بوتیک‌های مدرن اطراف میدان آزادی و موزه‌ها و بناهای تاریخی خیابان روستاولی، شما را بیشتر با فرهنگ مردم گرجی آشنا می‌کند.
روزها در کافه‌های روستاولی قهوه بنوشید و با مردمی که از سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند، در کافه‌های شبانه معاشرت کنید. واحد پول این کشور لاری است و می‌توانید از ایران ریال را به لاری تبدیل کنید و نیازی به خرید دلار هم ندارید.
غذاهای خوشمزه گرجی، تجربه خوبی برای داشتن تعطیلات به یادماندنی هستند. این کشور، دنیای پر از گوشت‌های طعم داده شده و کبابی است که برای گردشگران ایرانی، بسیار لذیذ هستند. در کنار غذاهای سنتی گرجستان مانند کاچاپوری، خینکالی، چاشاشولی و چاکاپولی از نوشیدنی‌های اصیل گرجی غافل نشوید.
در مورد انتخاب هتل در تعطیلات نوروزی، توصیه می‌کنیم که هتل‌های چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا خیال‌تان از خدمات و سرویس هتل راحت باشد و همین‌طور دست‌رسی خوبی به مراکز تفریحی و مراکز خرید داشته باشید.
مردم گرجی مهربان و خون‌گرم هستند. همه جای شهر کلیسا، مسجد و کنیسه می‌بینید و بر فراز شهر، مجسمه مادر تفلیس که نماد مهمان‌نوازی و دفاع از سرزمین‌شان است خودنمایی می‌کند.
سفر به گرجستان بسیار ارزان است، برای تعطیلات نوروز از همین حالا می‌توانید تور مناسب را رزرو کنید و به گرجستان زیبا، سفر کنید.
در برنامه‌ریزی تور‌ گرجستان در خلال نوروز 99 در آژانس مقتدرسیر، شما از حدود 3 تا 7 شب به دو صورت می توانید سفر کنید، یا اینکه فقط به تفلیس بروید و تمام مدت در این شهر اقامت کنید و یا این‌که تور ترکیبی تفلیس و باتومی را انتخاب کنید و چند روزی هم در شهر زیبای باتومی خوش بگذرانید.
تورهای نوروز 99 دارای صبحانه رایگان و همین‌طور ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند که با خیال راحت، به هتل‌ برسید.
پرواز‌های خوب زاگرس و قشم ایر در ساعات بسیار خوبی، به گرجستان پرواز دارند، گردشگران به راحتی به مقصد برسند.
همین حالا از روی وب‌سایت مقتدرسیر، تور‌های تعطیلات نوروز یا اواخر بهمن را بررسی کنید و با مشورت کارشناسان مسافرتی مقتدرسیر تور گرجستان را رزرو کنید.

دیدن ایروان با تور ارمنستان نوروز 99

تور ارمنستان طرفدار زیادی دارد چون نسبت به دیگر سفرهای خارجی، بسیار به‌صرفه است و همین‌طور به دلیل نزدیکی به ایران، برای خانواده‌ها بسیار مناسب است.
ارمنستان کشوری است با مردمی خون‌گرم و مهمان‌نواز، با بسیاری از غذاهای گوشتی خوش‌طعم که به مذاق ایرانی‌ها بسیار مطبوع است، اینجا سرزمینی با طبیعت زیبا و دیدنی‌های تاریخی ارزشمند است.
تورهای نوروزی ارمنستان از حدود 3 روز تا یک هفته برنامه‌ریزی می‌شوند و می‌توانید به دیدن شهر زیبای ایروان بروید.

 

 

این شهر با فضاهای زیبا، مخصوصا اجراهای اپرا و موزه هنرهای معاصر برای گردشگران بسیار دیدنی است، کافه‌ها و رستوان‌های شبانه فراوان دارد و صداهای موسیقی و نورافشانی را از تمام شهر می‌شنوید.
برای تور ارمنستان، در انتخاب هتل با کارشناسان مقتدرسیر مشورت کنید و جایی را رزرو کنید که با پیاده‌روی دست‌رسی راحتی به میدان جمهوری داشته باشد. شب‌ها به تماشای رقص آب در میدان جمهوری بروید و از زندگی شبانه در کافه‌های این شهر، لذت ببرید.
هتل‌های چهار و پنج ستاره ایروان را بررسی کنید و از امکانات آن‌ها از استخر گرفته تا صبحانه‌های مفصل لذت ببرید و تعطیلات خوبی را تجربه کنید.
در این سفر می‌توانید برای خرید سوغاتی، به مراکز خرید زیر مراجعه کنید.

  • ایروان مال
  • تاشیر ایروان
  • مرکز خرید دالما
  • بازار ورنیساج

با کارشناسان آژانس مقتدرسیر برای برنامه‌ریزی سفر در تعطیلات عید 99 تماس بگیرید. تمامی تورهای گردشگری نوروزی، دارای ترنسفر فرودگاهی با پرواز هواپیمایی ماهان هستند، سفری لذت‌بخش را با تور ارمنستان نوروز 99 تجربه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید