سپاهان به فولاد رسید، ژنرال به نکو

  • ورزشی
  • جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۹:۵۴
    کد خبر :680661

پس از پایان تعطیلات زمستانی لیگ، مسابقات با ریتم تندتری پیگیری می‌شود و در آغاز هفته هجدهم، امروز جمعه ۱۱ بهمن ۵ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها سپاهان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان روبه‌رو خواهد شد.

سپاهان- فولاد
ورزشگاه نقش جهان- ساعت ۱۷:۰۰
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته در اصفهان سپاهان و فولاد دیدار خواهند داشت. سپاهان در ۲ بازی اخیر فقط یک امتیاز بدست آورده تا نه تنها صدر جدول را از دست دهد بلکه ۵ امتیاز هم از تیم نخست فاصله بگیرد تا دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن نداشته باشد. فولاد برای امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان همیشه حریف مشکل‌سازی بوده و ژنرال با ۹ شکست مقابل فولاد از هیچ تیمی بیش از این اندازه شکست نخورده است. اما فولاد برای قلعه‌نویی یادآور خاطره خوش است و آخرین قهرمانی این سرمربی در لیگ دوازدهم با استقلال مقابل فولاد شکل گرفت. تک گل استقلال در آن مسابقه را جواد نکونام به ثمر رساند که هم اکنون سرمربی فولاد است. نکونام ۴۴ بازی به عنوان بازیکن برای قلعه‌نویی به میدان رفت، ولی پایان همکاری این دو پایان خوبی نبود. حاصل دو جدال قبلی این دو سرمربی یک برد برای قلعه‌نویی و یک تساوی بوده است.

تراکتور-ذوب آهن
ورزشگاه یادگار امام – ساعت ۱۵:۱۵
تراکتور پس از ۴ برد پیاپی هفته گذشته متحمل شکست شد. این تیم امیدوار است که از این هفته به روند خوب خود بازگردد. ذوب‌آهن حریف امروز تراکتور است. هیچ دو تیمی در لیگ نوزدهم تا این حد با یکدیگر آشنا نیستند و ۱۱ بازیکن از ترکیب دو تیم سابقه عضویت در تیم مقابل را دارند. تراکتور بهترین تیم بازی‌های خانگی است و ذوب‌آهن خارج از خانه بردی نداشته است. این تیم از لیگ دهم در تبریز موفق به شکست دادن تراکتور نشده است. تراکتور در رده سوم جدول جای دارد و ذوب آهن یازدهم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید