11 مصدوم در حادثه مینی بوس در مازندران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۱
    کد خبر :680519

رییس سازمان اورژانس و فوریت‌های پیش بیمارستانی بابل (مازندران) گفت: انحراف مینی‌بوس بابل ۱۱ مصدوم داشته است.

ابوالقاسم لعلی در گفت‌وگو با ایسنا از انحراف مینی بوس در بابل با ۱۱مصدوم خبر داد و اظهار کرد: امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه صبح طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف مینی بوس در جاده خشرودپی روبروی کشتارگاه کشاورز گزارش شد.

وی تصریح کرد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل ۴ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های خشرودپی و بندپی شرقی و احمد چاله‌پی و آمین‌آباد را به محل حادثه اعزام کردند.

رییس سازمان اورژانس و فوریت‌های پیش بیمارستانی بابل خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

لعلی گفت: در این حادثه متاسفانه ۱۱مصدوم داشت که ۴مرد ۱۰، ۷، ۳۷، ۷۵ ساله و ۷ زن ۳۹ ،۷۰، ۵۲،۴۲، ۳۲، ۴۳و ۲۶ساله دچار آسیب دیدگی مولتیپل تروما و هدتروما شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های سازمان اورژانس بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی نژاد بابل منتقل کردند.

رییس سازمان اورژانس و فوریت‌های پیش بیمارستانی بابل افزود: در این حادثه یکی از مصدومان پسر بچه ۱۰ ساله از ناحیه دست به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید