ارتقای سیستم Super Cruise در خودروهای کادیلاک

  • خودرو
  • چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴
    کد خبر :680004

شرکت کادیلاک بروزرسانی جدیدی را برای برنامه خود در نظر گرفته تا آن را بر روی پرچمداران خود قابل استفاده کند.

شرکت کادیلاک در نظر دارد تا یک تغییر قابل توجه بر روی فناوری کمک راننده Super Cruise خود انجام دهد. این ارتقای صورت گرفته بر روی برنامه، آن را برای حضور در بین امکانات خودرو‌های CT4، CT5 و Escalade آماده می‌کند. گفته می‌شود که یکی از قابلیت‌های جدید این برنامه امکان اعلام دستور تغییر لاین رانندگی است. سرپرست مهندسان پروژه Super Cruise، ماریو مائورانا، در مراسم معرفی ارتقای برنامه گفت: ” این گران‌ترین ارتقایی است که ما از زمان معرفی برنامه تا به حال در نظر گرفته‌ایم”. او همچنین افزود ” ما تعداد زیادی قابلیت جدید به این برنامه اضافه کرده‌ایم تا آن را شهودی‌تر و قابل استفاده‌تر کنیم و همچنین قدرت پردازش آن را افزایش دهیم. این قابلیت‌ها شامل مواردی همچون مکانیک حرکتی به خصوص در رانندگی خودکار می‌شود. باید این مسئله هم ذکر کنم که رابط کاربری با بروزرسانی قابل توجه‌ای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ”

جزئیات این بروزرسانی

بر طبق گفته مسئولین، فعال‌سازی این برنامه بسیار آسان است. اگر راننده تمایل داشته باشد که لاین مسیر رانندگی خود را تغییر دهد تنها نیاز دارد که چراغ راهنمای خود را روشن کند. پس از دریافت این دستور سنسور‌ها میزان امنیت جهت مشخص شده را چک می‌کنند و سپس، در صورت امن بودن مسیر، خودرو به جهت مورد نظر راه پیدا می‌کند. این برنامه همچنین قابلیت آن را دارد که در طی انجام عملیات مذکور با نشان دادن پیامی مانند ” در حال تغییر مسیر” راننده را مطلع می‌سازد.

 

قابلیت ذکر شده برای پیش‌گیری از هر نوع تغییر مسیر اشتباهی و یا حواس‌پرتی راننده در دستورات داده شده به چراغ راهنما، در خودرو قرار داده شده است. گفتنی است که برای عملکرد بهتر این نرم‌افزار، شرکت نه تنها آن را بروزرسانی کرده بلکه سنسور‌های بیشتر و قوی‌تری را بر روی بدنه خودرو قرار داده است. بارگذاری یک نقشه جدید با جزئیات زیاد بر روی این برنامه باعث شده است تا نرم‌افزار چندین برابر بهتر پردازش خود را انجام دهد.

 

متاسفانه شرکت کادیلاک اعلام کرده که برنامه ارتقا یافته بر روی خودرو‌هایی که پیش از انتشار نرم‌افزار خریداری شده‌اند قابل اجرا نیست. چرا که این ارتقا با ایجاد تغییرات در کل سیستم خودرو امکان‌پذیر شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید