صعود دراماتیک میلان به نیمه نهایی کوپا ایتالیا (عکس)

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۹:۴۲
    کد خبر :679907

شاگردان استفانو پیولی تا آخرین ثانیه های وقت های قانونی بازی با نتیجه 2-1 از حریف عقب بودند اما بعد از به تساوی کشیدن بازی در وقت های تلف شده، با زدن دو گل در وقت های اضافی، حریف یوونتوس در نیمه نهایی شدند.

در دقیقه 12 بود که روی پاس عرضی آنته ربیچ، بوناونتورا میلان را پیش انداخت. اما این نتیجه تا دقیقه 34 پا برجا بود و روی پاس در عمق وردی، برمر در موقعیتی تک به تک دروازه دوناروما را باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم و در دقیقه 71، این تورینی ها بودند که پیش افتادند. این بار روی ارسال آینا از سمت چپ بود که برمر با ضربه سر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پا بر جا بود و در حالی که به نظر می رسید شاهد دربی تورین در دیدار نیمه نهایی خواهیم بود، چالهان اوغلو با یک شوت محکم که در بین راه به یکی از مدافعان حریف برخورد کرد، کار را به تساوی کشید تا کار در وقت های اضافه ادامه پیدا کند.

به گزارش ورزش سه،در دقیقه 106، چالهان اوغلو یک بار دیگر با شوتی غیرقابل مهار، سیریگو را مغلوب کرد تا میلان 3-2 پیش بیفتد و در نهایت در دقیقه 108، زلاتان روی پاس رافائل لیائو، اختلاف را به دو گل افزایش داد تا میلان با برتری 4-2 راهی مرحله بعد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید