‍‍‍ لاریجانی: در ایام انتخابات از سیاه نمایی پرهیز شود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ۹:۴۰
    کد خبر :679575

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه‌نمایی پرهیز کنیم.

 علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز- سه شنبه-مجلس شورای اسلامی گفت: سالروز شهادت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) را به ملت عزیز و نمایندگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم؛ آن بزرگوار در خطبه عمیق خود که در واقع فریاد غربت بود با طرح موضوعات مهم توحیدی و اسرار دیانت مردم را ارشاد نمود؛ در فرازی فرمود خداوند اطاعت از عترت پیامبر را برای نظام و هماهنگی ملت مقرر نمود، و امامت ما را امان از تفرقه و از پراکندگی ملت قرار داد و جهاد را عزت و سرافرازی برای اسلام قرار داد.

وی افزود: ملت ایران در انقلاب پیروزمندانه خویش، تابلوی قیام خود را این اندیشه قرار داد. پیشوایی و امامت پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان و احیای جهاد دو عامل ستون‌های مدرسه فاطمی است.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: شما تایید می‌کنید که مخصوصا در چند سال اخیر سیاست آمریکا مقابله همه جانبه با ملت ایران بوده است و یکی از هدف‌های خود را ایجاد یاس و اختلاف و جدایی بین ملت و بدبین نمودن مردم از مسوولان قرار داده و این مطلب را علنا اظهار می کند و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کند که حتی بعد از ترور شهید سلیمانی رییس جمهور آمریکا توئیت کرد که مردم عراق و ایران خوشحالی کردند گر چه بلافاصله هم ملت رشید عراق و ملت بزرگ ایران پاسخی دندان شکن به آنها دادند اما هدف آنها را ملاحظه کنید که دنبال افتراق مردم و ناامید کردن مردم نسبت به مسئولان خدوم هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با پیشوایی امام بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام از هر موضوع دیگری بیشتر آن را به کار برد وحدت در بین ملت و مسلمانان بود؛ این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است؛ متاسفانه عده ای به هر بهانه‌ای می خواهند صفوف ملت را متفرق کنند، امروز انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم در کشور پیگیری نماید تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.

به گزارش ایرنا،لاریجانی افزود: اگر به تحرکات آمریکا توجهی اجمالی شود ملاحظه می‌کنید که برنامه بزرگتری برای همه مسلمانان تدارک دیده است تا در قالب طرح قلابی قرن که اجزای آن را مطرح می‌کنند، همه مسلمانان را تحقیر کنند، اگر خوب دقت شود این جسارت نتیجه تفرقه بین کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه این تبهکاری را داده است.

وی ادامه داد: آمریکاییها به زودی نتیجه این اقدام را درک می‌کنند و طلیعه آن را در قیام مردم بزرگ ملت عراق علیه آمریکا در زوهای اخیر بود؛ آمریکا با دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهند کرد.

وی خطاب ملت ایران و نمایندگان گفت: روزهای در پیش هم سالگرد پیروزی انقلاب و هم ایام تبلیغات انتخابات مجلس است، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه نمایی پرهز کنیم، انقلاب اسلامی عامل عزت ملت ایران و باعث استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام بوده و است قدر آن را بدانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید