سریال «نفوذ» پاییز 99 پخش می‌شود

    کد خبر :679244

تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «نفوذ» که به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری ساخته می‌شود، در دکورهای ساخته شده در چالوس با حضور بازیگران خارجی در حال انجام است.

«محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: تصویربرداری این سریال در دکورهای ساخته شده در چالوس ادامه دارد و این بخش از سریال مربوط به سایت کبکان است که با حضور بازیگران ایرانی و خارجی در حال انجام است. بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

وی درباره مراحل آماده‌سازی مجموعه گفت: تصویربرداری تا نیمه اسفند‌ماه به اتمام می‌رسد با توجه به این مهم که سریال بخش جلوه‌های ویژه بصری سنگینی دارد، کار پرزحمت و زمان‌بری خواهد بود. سید محمد امامی مسئولیت این بخش را عهده‌دار است.

 

علی‌اکبری ادامه داد: تمام کارهای مربوط به سایت کبکان به صورت جلوه‌های ویژه بصری در حال انجام است و برای اولین بار سریال تلویزیونی این حجم کار سی‌جی دارد . تلاش می‌کنیم سریال برای پاییز ۹۹ آماده و از شبکه یک پخش شود.

تهیه‌کننده «نفوذ» افزود: نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر بازیگران خارجی هستند. در حال حاضر علاوه بر بازیگران خارجی صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، امین اسکندریان و کاوه سماک باشی جلوی دوربین هستند. مسئولیت تامین و هماهنگی بازیگران خارجی برعهده سیدکریم قاسم‌زاده بوده است. وی در پایان درخصوص تدوین سریال گفت: مراحل فنی تدوین «نفوذ» را روح‌الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

 

به گزارش فارس ،مجموعه «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از دیگر بازیگران خارجی این سریال هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید