پیدا شدن نوزاد رها شده در جاده بیرون شهر لندن

    کد خبر :678986

یکی از افراد محلی نوزاد تازه متولد شده را در جاده‌ای در اطراف کلانشهر لندن پیدا کرد.

پلیس کلانشهر لندن جست‌وجو‌های خود را برای یافتن مادر نوزادی که به تازگی در یکی از جاده‌های اطراف لندن پیدا شده آغاز کرده است. این نوزاد در ساعت ۱۱.۴۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ ژانویه در جاده ” سَندرینگ هام” در منطقه هکنی لندن پیدا شده بود.

بنا به گزارش پلیس این نوزاد که لباس کودک بر تن داشت در حالی پیدا شد که هنوز بند نافش نیز جدا نشده بود. یکی از افراد محلی این نوزاد را در محلی که رها شده بود پیدا کرد.

بلافاصله پلیس به محل پیداشدن نوزاد فراخوانده شد. زنی که پدربزرگش این نوزاد را پیدا کرد با انتشار تصویر او در فیسبوک نوشت: «پدربزرگم نوزادی را که در میان بوته‌ها در جاده سندرینگ هام رها شده بود پیدا کرد. اگر شما خانواده این نوزاد را می‌شناسید لطفا با پلیس تماس بگیرید. بنا به گزارش پلیس این نوزاد در سلامت کامل به سر می‌برد. این در حالی است که در صورت مشاهده نشدن این نوزاد توسط پدربزرگم مطمئنا وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. نمی‌توانم تصور کنم چه اتفاقی برای مادر این کودک رخ داده یا تحت چه شرایطی بوده که چنین تصمیمی گرفته و او را در کنار جاده رها کرده است. باید مادر این نوزاد پیدا شود. لطفا این عکس را به اشتراک بگذارید.»

بنا به گزارش اولیه پلیس به نظر می‌رسد این نوزاد در خارج از بیمارستان به دنیا آمده است. این نوزاد به بیمارستانی در شرق لندن منتقل شده و در حال حاضر تا پیدا شدن والدینش در آنجا نگهداری می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید