دلجویی جالب باشگاه خنت از گیج‌های لیورپولی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲
    کد خبر :678716

باشگاه بلژیکی خنت از گروهی از هواداران لیورپول که در ماه اکتبر برای تماشای دیدار لیورپول با خنک اشتباها به شهر خنت رفته بودند دعوت کرد تا بازی‌اش مقابل خنک را از نزدیک تماشا کنند.

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، گروهی از هواداران لیورپول برای تماشای دیدار تیم محبوب‌شان با باشگاه بلژیکی خنک در لیگ قهرمانان اروپا شال و کلاه کرده و از انگلیس به بلژیک سفر کردند. سفر آنها اما وقتی خبرساز شد که این گروه از هواداران لیورپولی در تلفظ نام باشگاه بلژیکی دچار خطا شده و به اشتباه به شهر خنت که با خنک شباهت اسمی دارد رفتند.

این خطای عجیب و غریب یک گروه از هواداران لیورپول بلافاصله با واکنش رسانه‌ها مواجه شد. این گروه از لیورپولی‌ها در آن زمان هم بازی تیم محبوب‌‌شان را از دست دادند و هم هزینه‌هایی که برای سفر به بلژیک کرده بودند تا شاهد دیدار قرمزهای آنفیلد باشند از دست رفت.

حالا باشگاه شهر خنت که این دسته از هواداران به اشتباه به آن رفته بودند تصمیم گرفت در بازی دیشب خنت مقابل حریف بلژیکی‌اش خنک از آنها دعوت کند تا به خرج باشگاه به بلژیک رفته و دیدار این دو تیم که نام شهرهایشان شباهت زیادی به هم دارد را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش ورزش سه،باشگاه خنت در اینستاگرام خود نوشت:” ماه اکتبر گذشته این گروه از هواداران لیورپول که می‌خواستند دیدار لیورپول و خنک در لیگ قهرمانان را تماشا کنند به اشتباه از استادیوم باشگاه ما یعنی خنت سر در آوردند. ما حالا برای اینکه از آنها دلجویی کنیم دعوت‌شان کردیم تا بازی ما مقابل خنک را امشب از نزدیک تماشا کنند. خوشحالیم که این دفعه توانستید درست آدرس را پیدا کنید”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید