اینکه بخواهند عمارت اقدسیه را در سکوت خبری بفروشند، عجیب است

    کد خبر :678642

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از فروش خانه اقدسیه گویا منافعی دارند، گفت: اینکه بخواهند عمارت اقدسیه را در سکوت خبری بفروشند، عجیب است.

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص انتصابات در شهرداری تهران تذکر داده و گفت: براساس قانون نمی شود هیچ فردی بیش از چهار ماه در جایی سرپرست باشد.

وی افزود: ما امروز با مدیرانی مواجهیم که بیش از شش یا هفت ماه است که سرپرست هستند و باید هیأت تخلفات نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

نظری گفت: اگر کسی در این خصوص تخلفی کرده باید به هیأت تخلفات معرفی شده و با آن فرد برخورد شود.

وی در بخش دیگری از این تذکر به موضوع خانه اقدسیه اشاره کرد و گفت: گویا اراده ای وجود دارد که تلاش می کند که این خانه فروش برود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته جالب این است که در سامانه طرح تفصیلی به گونه ای دسترسی ها بسته شده که اعضای شورای شهر امکان دیدن اطلاعات این ملک را ندارند.

وی با اشاره به این مطلب که کسانی که مخالف فروش این ملک هستند که طبیعتا نفعی ندارند افزود: آنهایی که بر فروش اصرار دارند گویا منافعی از فروش این ساختمان دارند.

نظری گفت: اینکه بخواهند این خانه را در سکوت خبری بفروشند عجیب است و بر ابهامات افزوده است و آنچه همین ابهامات را اضافه کرده بستن دسترسی اعضا برای دیدن اطلاعات این ملک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید