پیروزی پرگل دورتموند با درخشش دوباره هالند (عکس)

    کد خبر :678099

زردها که هفته گذشته با درخشش ارلینگ هالند موفق شده بودند شکست 3-1 مقابل آگسبورگ را به پیروزی 5-3 تبدیل کنند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند. ستاره نروژی دورتموند امشب هم در حالی که در 25 دقیقه پایانی به میدان رفت، دو گل زد تا نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

دورتموند دیدار امشب را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه 1، روی یک حمله سریع و با پاس عرضی جیدون سانچو بود که رافائل گریرو با یک ضربه بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 29 پا برجا بود تا اینکه روی پاس بلند متس هوملس به پشت مدافعان کلن، مارکو رویس با دروازه بان حریف تک به تک شد و با ضربه ای نه چندان محکم، توپ را از بین پاهای تیمو هورن عبور داد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم بود که دورتموند به گل سوم رسید. این بار هم روی یک حرکت تیمی بود که رویس، سانچو را صاحب موقعیت کرد و شوت محکم ستاره انگلیسی، گل سوم زردها را رقم زد.

به گزارش ورزش سه،بعد از این گل تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 64 یکی از گل های خورده را جبران کرد. پاس کینگزلی اهیزیبو پشت مدافعان دورتموند به مارک اوث رسید و او هم با یک شوت دیدنی از زاویه ای نه چندان مناسب، اختلاف را به دو گل کاهش داد.

اما ورود هالند به میدان در دقیقه 65 جان تازه ای به خط حمله دورتموند داد و در دقیقه 77 بار دیگر اختلاف را به سه گل رساند. روی یک حمله همه جانبه از دورتموندی ها بود که ابتدا تیمو هورن ضربه گریرو را برگشت داد اما توپ برگشتی را هالند تبدیل به گل کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 87، هالند گل دوم خود و گل پنجم دورتموند را به ثمر رساند. روی پاس محمود داهود بود که هالند ا تله آفساید حریف فرار کرد و بعد از پشت سر گذاشتن تیمو هورن، از زاویه ای بسته توپ را وارد دروازه کرد تا تعداد گل هایش در دو بازی ابتدایی در بوندس لیگا را به 5 برساند.

دورتموند هم با این پیروزی 36 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، بالاتر از مونشن گلادباخ، در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید