فیلم افتتاحیه برلین ۲۰۲۰ معرفی شد

    کد خبر :678019

هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین با نمایش فیلم «سال سلنیجر من» به کارگردانی «فیلیپ فالاردو» آغاز به کار می‌کند.

فیلم «سال سلینجر من» به کارگردانی «فیلیپ فالاردو» محصول مشترک کانادا و ایرلند که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «ژوانا راکوف» نویسنده آمریکایی ساخته شده است، اولین نمایش جهانی خود را روز ۲۰ فوریه در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین تجربه خواهد کرد.

«سیگورنی ویور» بازیگر برنده گلد گلوب و نامزد اسکار در کنار «مارگارت کوالی» و «داگلاس بوث» بازیگران اصلی این فیلم هستند و داستان آن درباره یک شاعر جویای نام به نام ژوانا (مارگارت کوالی) است که به عنوان دستیار با یک نماینده ادبی به نام مارگارت (سیگورنی ویور) کار می‌کند و شغل او پاسخ دادن به ایمیل‌هایی است که برای «جی دی سلینجر» نویسنده معروف آمریکایی از سوی طرفدرانش ارسال می‌شود.

«کارلو چاتریان» دبیر جشنواره فیلم برلین اعلام کرد از این که هفتادمین جشنواره فیلم برلین با فیلمی با داستان مدرن و یک نقش اصلی با دیدگاهی نو آغار می‌شود بسیار خوشحالیم. «فیلیپ فالادرو» در این فیلم دنیای ادبی دهه ۱۹۹۰ در نیویورک را با شوخ‌طبعی به تصویر کشیده است اما هرگز قرن بیست و یکم که در حال زندگی در آن هستیم و نقش مهم هنر در زندگی همه مردم را فراموش نکرده است.

«فیلیپ فالاردو» در سال ۲۰۰۹ نیز با فیلم «این من نیستم، قسم می‌خورم» در بخش نسل برلین حاضر بود و توانست جایزه بزرگ بخش Kplus و خرس بلورین بهترین فیلم را کسب کند. او همچنین سابقه نویسندگی و کارگردانی فیلم نامزد اسکار «موسیو لازار» و همچنین فیلم «دروغ خوب» را در کارنامه دارد.

به گزارش ایسنا ،هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود و امسال «جرمی آیرونز» بازیگر تحسین‌شده سینما و تئاتر انگلیس به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید