معرفی نسخه ارتقاء یافته E-Class توسط مرسدس بنز

  • خودرو
  • جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
    کد خبر :677934

شرکت مرسدس بنز اخیرا تصاویری از نسخه ارتقاء یافته محصولات E-Class خود را منتشر کرده است.

نسلی که امروز از عنوان Mercedes Benz E Class در جهان وجود دارد، اولین بار در سال ۲۰۱۶ به دنیا معرفی شد. حالا در سال ۲۰۲۰ قرار است که یک ورژن لوکس از این خودرو تولید شود. این خبر ابتدا در همایش‌های برگزار شده در اروپا منتشر شد. بر طبق گفته منابع نسخه جدید خودرو E Class قرار است که تغییراتی را در داخل و خارج بدنه به خود اختصاص دهد که شامل یک سری فناوری جدید و قابلیت‌های هیبریدی است. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این تغییرات منتشر نشده است. دلیل کمبود اطلاعات آن ااست که شرکت مرسدس بنز هنوز از محصول ارتقا یافته خود رونمایی نکرده است. به جای این عمل، کمپانی مرسدس بنز چند عکس منتشر کرده که نشانگر این خودرو به همراه استتاری محدود و طراحی جالب است.

تمام اطلاعاتی که از این تصاویر مشخص است

در این تصاویر همچنین تغییرات کوچکی در بدنه و سپر مشاهده می‌شود که این نسخه را کمی صاف و صیقلی‌تر کرده است. با این حال هنوز نیاز است که جزئیات بیشتر از سوی خود شرکت منتشر شود. در داخل بدنه نیز یک سری بروزرسانی صورت گرفته است که شامل یک فرمان جدید و سیستم نرم‌افزاری MBUX می‌شود. در نتیجه صفحه نمایشگر دیجیتالی از کیفیت بالاتری برخوردار است. این صفحه نمایش شامل انتخاب قابلیت‌های مختلف در پردازش انرژی، کنترل کیفیت تهویه هوا، گزینه Urban Gaurd مرسدس بنز و Mercedes Me می‌شود.

همچنین رانندگی هوشمند نیز به این نسخه اضافه شده است که شامل سیستم کنترل سرعت، ترمز و جهت‌دهی می‌شود. گفته می‌شود این سیستم قابلیت پردازش در مواقع اورژانسی و یا حتی زمان‌های ساده در پشت ترافیک را دارد. اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی خودرو موجود نیست، اما پیش‌تر شرکت مرسدس بنز اعلام کرده بود که خط تولید E Class از قابلیت شارژ هیبریدی برخوردار خواهد بود.

 

همچنین دو نوع جدید از موتور‌ها به عنوان گزینه‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند. اولین موتور یک عنوان ۲.۰ لیتری چهار سیلندری است که ۲۶۸ اسب بخار را پردازش می‌کند. دومین عنوان، موتور ۳.۰ لیتری با ۳۶۲ اسب بخار است که M 256 نام دارد.گفتنی است که شرکت مرسدس بنز هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از عنوان جدید خود مشخص نکرده است، اما گفته می‌شود فروش این محصول تابستان امسال در اروپا آغاز می‌شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید