ترامپ: دموکرات‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند سندرز در انتخابات پیروز شود

    کد خبر :677879

به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز (پنجشنبه) اعلام کرد که برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ توانسته است با پیشرفت قابل توجهی در صدر نظرسنجی‌های اخیر حزب دموکرات قرار بگیرد. اما به عقیده ترامپ، حزب دموکرات هرگز به او اجازه نخواهد داد که در این انتخابات پیروز شود.

او در حساب توییتر خود نوشت: برنی دیوانه در مناظره‌های انتخاباتی حزب دموکرات در صدر قرار گرفته است. اما به نظر می‌رسد که دموکرات‌ها هرگز به او اجازه نخواهند داد پیروز شود. آیا جوی خواب آلود (اشاره به جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا) می‌تواند به خط پایان برسد؟

ترامپ با بیان این اظهارات نشان داد که به دقت مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های حزب دموکرات را زیر نظر دارد. رئیس جمهور آمریکا این توییت را در حالی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد برنی سندرز در بسیاری از نظرسنجی‌های اخیر در صدر دیگر نامزد‌های حزب دموکرات قرار گرفته است.

به گزارش جوان ،نتایج نظرسنجی جدیدی که به تازگی بوسیله سی ان ان منتشر شده است نشان می‌دهد برنی سندرز توانسته است محبوبیت بالاتری نسبت به جو بایدن کسب کند.

ترامپ و سندرز تاکنون بار‌ها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده اند. ترامپ پیش از این هم در حساب توییتر خود نوشته بود که به نظر می‌رسد «برنی دیوانه» در نظرسنجی‌ها خود را بالا کشیده است. به دنبال آن برنی سندرز هم در حساب توییتر خود نوشت: خب این بدان معناست که تو به شکست نزدیک می‌شوی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید