اعلام اسامی تأیید شده فرهنگیان فاقد مسکن تا 15 بهمن

    کد خبر :677871

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعلام اسامی تأیید شده فرهنگیان فاقد مسکن تا 15 بهمن خبر داد.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت فرهنگیان فاقد مسکن ثبت‌نام کننده برای مسکن، اظهار کرد: اسامی را از 32 استان احصا کردیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال کردیم و به صورت مداوم با آنها برای پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات در ارتباط هستیم.

وی ادامه داد: اطلاعات باید در سه مقطع پیرایش شوند که گام اول فرم «ج» استعلام می‌شود، گام دوم ادارات‌کل ثبت اسناد و املاک استعلام می‌شود تا مشخص شود فرد مورد نظر فاقد یا واجد شرایط است یعنی مسکن به نامش هست یا خیر و در نهایت گام سوم، استعلام هویت فرد از ادارات ثبت‌ احوال کشور است.

 

کریمی‌فر اضافه کرد: بخشی از کار توسط وزارت راه و شهرسازی اجرایی شده است ولی تا زمانی هر سه مقطع انجام نشود، اعلام نهایی نمی‌شود و قول داده‌اند که تا 15 بهمن نتیجه نهایی را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در آخرین جلسه که در کارگروه اقتصاد مسکن در معاونت ساختمان مسکن وزارت راه و شهرسازی داشتیم، عنوان شد که حدود 400 هزار نفر برای مسکن ملی ثبت‌نام کردند و ما هم حدود 300 هزار نفر ثبت‌نام شده داشتیم و حجم کار آنها بالاست اما اعلام کردند که به صورت قطعی نتیجه ثبت‌نام شدگان مسکن فرهنگیان را تا 15 بهمن اعلام می‌کنند.

 

به گزارش فارس، ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن در اواسط آذر امسال به مدت یک هفته در سامانه maskan.medu.ir انجام شد؛ عنوان شد متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید