از زورگیری با چاقو تا خالی کردن ۲۰۶‌های آلبالویی

    کد خبر :677604

به گفته سرهنگ کارخانه در هفته‌های اخیر ۲۶ سارق سابقه دار دستگیر شده اند که در بین آن‌ها زورگیران و سارقان حرفه‌ای نیز دیده می‌شوند.

سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری درباره اقدامات این سرکلانتری در آخرین مرحله از طرح رعد گفت: در هفته‌های اخیر با تلاش همکاران ما در منطقه یوسف آباد، ۲۶ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

وی افزود: در بین این سارقان، سارقان تلفن همراه، لوازم خودرو و منازل و زورگیر دیده می‌شوند. همچنین دو نفر از سارقان، با شناسایی شرکت‌های خصوصی خلوت، تجهیزاتشان مانند کامپیوتر، لپ تاپ و تلفن‌ها را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کارخانه اظهار کرد: در بین دستگیر شدگان، یک نفر زورگیر افغانستانی دستگیر شد که حین سرقت با سلاح سرد، یک نوجوان ۱۶ ساله را مجروح کرده بود.

وی ادامه داد: یک باند ۴ نفره سارق کامپیوتر‌های خودرو‌ها متلاشی شد. این اقلام بسیار ارزشمند بوده و از این باند ۱۹ دستگاه کشف شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری گفت: یک باند ۴ نفره سرقت لوازم خودرو که به صورت پیاده اقدام به شناسایی خودرو کرده و با تخریب شیشه هایشان دست به سرقت می‌زدند، متلاشی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: از منزل یکی از این سارقان، ۹ هزار بسته تنباکو تاریخ مصرف گذشته نیز کشف شد که مصرف این تنباکو‌ها می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های مختلف شود.

وی درباره اقدامات یکی از سارقین لوازم خودرو که به تنهایی به سرقت می‌رفت افزود: این سارق با پژو ۲۰۶ آلبالویی خود، اقدام به سرقت پلاک‌های ماشین‌های شبیه ماشین خود کرده و پس از نصب پلاک خودرو‌ها بر روی خودرو خود در قلهک به سرقت می‌رفته است.

سرهنگ کارخانه اظهار کرد: این فرد حین ارتکاب جرم در خیابان یخچال، توسط ماموران گشتی دستگیر شده و تاکنون به سه فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش میزان، هفت کلانتری ۱۲۴ قلهک، ۱۰۳ گاندی، ۱۴۵ ونک، ۱۲۵ یوسف‌آباد، ۱۰۵ یوسف‌آباد، ۱۰۷ فلسطین و ۱۴۸ انقلاب شامل حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید