از سرگیری پروازهای کی‌ال‌ام هلند بر فراز آسمان ایران

    کد خبر :677584

شرکت هواپیمایی کی ال‌ام هلند روز پنجشنبه اعلام کرد بعد از بررسی و تجزیه و تحلیل کارشناسان امنیتی، پروازهای این شرکت از فراز آسمان ایران و عراق از سرگرفته خواهد شد.

به نقل از تارنمای هوانوردی 24، در بیانیه شرکت کی ال‌ام آمده است که با تأیید سیستم مدیریت امنیت برای تحلیل و تجزیه مسیرهای پروازی، بار دیگر پرواز بر فراز آسمان‌های ایران و عراق بی‌خطر اعلام شده است.

براساس این بیانیه، از سرگیری پروازهای شرکت کی ال‌ام بر فراز آسمان ایران و عراق با مشورت کارشناسان هلندی مستقر در کلیه شرکت‌های هواپیمایی هلند، سرویس‌های اطلاعاتی، واحد ضد تروریسم، وزارت دفاع و وزارت خارجه هلند اتخاذ شده است.

به دنبال تصمیم شرکت هواپیمایی کی ال‌ام برای از سرگیری پروازها، دولت‌های انگلیس و آلمان نیز در پیامی جداگانه به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند که خطوط هوایی تجاری می‌توانند بار دیگر با خیال راحت از آسمان ایران و عراق برای پرواز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا ،پیش از این آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی خواست از پرواز بر فراز ایران خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید