امروز فروش اقساطی ایران خودرو؛ تا ۵۳ میلیون ارزا‌تر از بازار!

    کد خبر :677498

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۳ و تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد:

اختلاف قیمت ۵۳ میلیون با بازار

پژو پارس اتوماتیک در بازار حدود ۱۵۲ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت مصوب این محصول در طرح‌های فروش ایران خودرو حدود ۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که ۵۳ میلیون کمتر از نرخ بازار است. پژو ۴۰۵ بنزینی هم در طرح فروش ایران خودرو حدود ۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار ۸۴ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۲۱ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلتر‌های را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

“مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود. ”

-مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی‌باشند.

 

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۳

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:

    با سلام یک کارمند ساده هستم با مدرک کارشناسی و ۲۲ سال سابقه خدمتی که دو سال پیش تصمیم داشتم پراید مدل ۸۸ را که با یک وام ۷ میلیون تومانی خریده بودم را عوض کنم ولی تا ۲۱ میلیون تومان که قیمت بازار روز بود دیدم حداقل ۱۱ میلیون تومان باید هزینه کنم که از توانم خارج بود و با توجه به هزینه های زندگی بازهم به تعمیر و سرویس چندباره ماشین رو آوردم و الآن که دو سال گذشته و پراید ارزانترین و بی کیفیت ترین خودرویی که می خواهم جایگزین کنم بجای ۱۱ میلیون حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون باید تهیه کنم برای پرایدی که استهلاک آن زیاد و ۱۰ سال از عمر آن می گذرد !! کجای دنیا و در کدام کشور حتی در کشورهای جهان سومی که نفت و گاز و معدن و دریای شمال و جنوب و معادن و پتروشیمی و فناوری نانو و راکتورهای هسته ای ندارند مردم باید با این مشقت برای خرید خودرو و خانه اقدام کنند ؟!!! به خود بیاییم سال به سال به عمرمان اضافه و فرصت ها از دست می رود و قابل جبران نیست! دولت بعنوان قوه مجریه چه نظارتی دارد و …. قشر مرفه و ثروتمند که اصلا پراید و پژو ۴۰۵ که خارج از رده شده اند را نمی خرد ! دولتمردان چگونه و کجا به فکر مردم هستند؟ خانواده ای که با پراید قراضه هنوز دارد مسافرکشی می کند تا امرار معاش کند و…. بعد یکسری از مسئولین قیافه می گیرند و می گویند بله آلودگی هوا ناشی از این خودروهای فرسوده است معاینه فنی ندارند و … !!!

دیدگاهتان را بنویسید