لذت خرید دلچسب در جشنواره زمستانی پوشاک فرس

    کد خبر :677088

پوشاک “فرس” در هفته جاري از جشنواره هيجان انگيز دیگری رونمايي كرده است كه گرمابخش اين روزهاي سرد زمستاني شهروندان تهرانی خواهد بود.

پیشنهاد هیجان انگیز «فرس» شامل اعتبار پنجاه درصدی خرید مجدد می باشد، که این اعتبار با توجه به میزان خرید محاسبه، و در جشنواره امسال همزمان با خرید قابل استفاده خواهد بود.

 

 

برند فرس از پیشگامان صنعت پوشاک آقایان در ایران است که با ارایه محصولات متنوع و سبک های مختلف مشتری مداری توانسته است موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب نماید .

این شرکت با استفاده از پارچه‌های مرغوب و طبیعی در کنار بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی صنعت پوشاک جهان، توانسته است کلکسیونی متنوع و به روز از محصولات با کیفیت را در فروشگاه‌های شیک و منحصر به فرد خود ارایه نماید.

در دو سال اخیر و به دنبال ممنوعیت واردات پوشاک خارجی به کشور، این شرکت با استفاده از دانش و تجربیات داخلی و خارجی، خط تولید داخلی محصولات فرس را راه اندازی کرد که هم اکنون بسیاری از تولیدات آن قابل رقابت با پوشاک نامدار خارجی است.

 

 

یکی از اقدامات جذاب و هیجان انگیز فرس تغییر فصلی ویترین هایش با استفاده از متد‌های روز مدلینگ جهانی است که متناسب با حال و هوای فصول سال طراحی و اجرا می شود.

علاوه بر این‌ها، محیطی جذاب و آرام برای مراجعه کنندگان این فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده که لذت خرید را برای مشتریان دو چندان می‌کند.

 

 

فروشگاه‌ها و نمایندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن‌های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:

 

نام فروشگاه تلفن وب سایت و شبکه های اجتماعی 
کامرانیه 02126102000 وب سایت ‏www.firsitaly.com
جردن 02126205765 اینستاگرام İnsta: firsitaly
شهرك غرب 02188573866 تلگرام ‏Telegram:@firsitaly
پالاديوم 02122662461
ایران مال 02126205765

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید