جایزه ۳ میلیون دلاری یک نماینده مجلس برای کشتن ترامپ

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۸
    کد خبر :676825

نماینده مردم کهنوج گفت: به نیابت از ۳ میلیون مردم کرمان به هر کسی که ترامپ ملعون را در هر زمان و مکانی از دنیا به قتل برساند، ۳ میلیون دلار جایزه تقدیم خواهیم کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از خانه ملت، احمد حمزه نماینده کهنوج در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، اول بهمن‌) قوه مقننه و در نطق میان دستور ضمن تسلیت ایام فاطمیه، جان باختن مسافران هواپیمایی اوکراین، گفت: تعدادی از هم‌وطنان کرمانی در مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی دار فانی را وداع گفتند ضمن عرض تسلیت از مقام معظم رهبری درخواست دارم آنها را همانند جان‌باختگان حادثه هوایی در زمره شهدا قرار دهند.

وی افزود: آمریکا در جنایتی هولناک و با نقض همه قوانین بین‌الملل حاج قاسم سلیمانی عزیز را به بهانه واهی پیشگیری از جنگ و کشته شدن آمریکایی‌ها به شهادت رساند. حاج قاسم عزیز این شهادت مبارکت باد زیرا جز این برای تو که عمری را در مجاهدت گذراندی سزاوار نبود.

نماینده کهنوج در مجلس تصریح کرد: سردار عزیز نباید با گلوله یا ترکشی ناشناس و نامعلوم به شهادت می‌رسید، وی بایدهمانگونه که خود می‌خواست تمام ذرات جسمش درگیر شهادت می‌شد و باید به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت می‌رسید که همه آزادگان عالم برایش بسوزند.

حمزه یادآور شد: بنا بر فرموده رهبر عزیز، سردار سلیمانی جهادی بزرگ نمود و حق تعالی شهادتی عظیم و بزرگ را نصیبش کرد. تشییع جنازه پر شکوه این سردار گرامی در عراق و ایران نشان داد که آزادگان عالم در قلب و جان مردم جای دارند. کدام نظامی را در عالم می‌توان پیدا کرد که چنین جایگاه عظیمی در نزد مردم داشته باشد. شهادت وی را به خانواده، رهبری معظم، ملت بزرگ ایران و همه هم رزمان ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: شهید قاسم سلیمانی خطرناک‌تر از حاج قاسم است و این را خواهی دید. همچنین اگر حمله پیش‌دستانه را در قوانین بین‌الملل مجاز می‌دانید آیا سفارتخانه‌های شما در منطقه دیگر امن خواهند بود؟ سفارت‌خانه‌های پیرامون ما محل توطئه قتل و کشتار مردم بی‌گناه است آیا ما مجاز به انهدام آنها هستیم؟

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا مراکز و پایگاه‌های نظامی، کشتی‌های جنگی شما در منطقه برای خیرخواهی مستقر شده‌اند یا برای ضربه و لطمه به ملت‌ها و تامین منافع نابحق آمریکایی‌ها؟ آیا ما را مجاز می‌دانید تا در حملات پیشگیرانه همه آنها را منهدم کنیم؟

وی تصریح کرد: آیا شما که هواپیمای غیرنظامی ما را هدف قرار می‌دهید و هم وطنان عزیز را به خاک و خون می‌کشید نمی‌دانید روزانه ده‌ها فروند هواپیمای مسافری آمریکایی از مرزهای مجاور ایران عبور می‌کند و بعضا فرمانده‌هان تروریستی شما را جابه‌جا می‌کند، آیا ما مجاز به ساقط نمودن آنها هستیم؟

حمزه یادآور شد: مسئولان عالی رتبه نظامی اسلامی این رفتارها نشان می‌دهد ما حداکثر قدرت را در دنیا امروز باید داشته باشیم تا مردم را از این رفتارهای ددمنشانه محفوظ بداریم. اگر امروز از جنگ افزارهای هسته‌ای برخوردار بودیم قطعا شاهد چنین رفتار سبوعانه‌ای از سوی ترامپ، این خوک کثیف نبودیم لذا پیشنهاد می‌کنم حال که اروپا هم از تعهدات خود سر باز زده هر چه سریعتر از NPT خارج و انفجارهای شکاف هسته‌ای و جوش هسته‌ای را انجام دهیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید به دنیا اعلام نماییم که به باشگاه‌ قدرت هسته‌ای پیوستیم، قطعا این امر برای ملت ایران مصونیت آفرین است. همچنین ساخت موشک با بُرد بلند و دارای ظرفیت قابل حمل کلاهک‌های نامتعارف را باید در دستور قرار دهیم زیرا این حق طبیعی ما است و نباید از آن چشم پوشی کنیم.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به سردار سلامی، گفت: نمایندگان مجلس و همه ملت ایران از شما و همه دلاوران سپاه سرافراز بابت سیلی محکم به قاتلین سپهبد شهید سلیمانی نهایت تقدیر و تشکر می‌کنیم. سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت اما این کافی نیست.

وی تصریح کرد: حاج قاسم قلب و روح ملت مبارز عالم و به ویژه کرمانیان بود. همه ما مردم کرمان سرباز تحت امر حضرت عالی برای گرفتن انتقام حاج قاسم عزیز هستیم، اگر همه ما هم شهید شویم ابایی نداریم اگرچه می‌دانیم مجاهدان فی سبیل الله در اقصی نقاط عالم در پی انتقام سخت هستند اما به نیابت از 3 میلیون مردم کرمان برای هر کسی که ترامپ ملعون را در هر زمان و مکانی از دنیا به قتل برساند، 3 میلیون دلار جایزه تقدیم خواهیم نمود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم یادآور شد: ما کُشتن ترامپ و همه کسانی که در شهادت حاج قاسم عزیز نقش داشتند را حق خود می‌دانیم. رفته سردار نفس تازه کند برگردد/ چون ظهور گل نرگس بخدا نزدیک است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. عباسی گفت:

    ان شاء الله که تفکر ترامپی با رفتن ذلیلانه او نابود شود
    به قول سردار سپاه قدس ما جوانمردانه انتقام خواهیم گرفت

دیدگاهتان را بنویسید