مجلس در مورد همکاری با آژانس تصمیم‌گیری می‌کند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹
    کد خبر :675855

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای آورده‌اند: مجلس در مورد همکاری با آژانس تصمیم خواهد گرفت تا اروپا بداند جمهوری اسلامی در گرفتن تصمیمات قاطع و انقلابی درنگ نخواهد کرد.

 در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در مورد حوادث اخیر به شرح زیر قرائت شد:

حوادث روزهای اخیر، زوایای تاریکی از حکومت های آشکار و پنهان دشمنان ملت آزاده بود. اعمال تروریستی ترین روش یک دولت جبار در به شهادت رساندن سردار همیشه سرافراز جبهه جهانی مقاومت سپهبد سلیمانی که با پرچم (الله)، حضور مردم در تشییع آن بزرگمرد به جبهه مقاومت، خصومت و دشمنی ها را به دنبال داشت و نیت پنهان دشمنان خارجی با دست پاچگی عیان شد.

طرح ماشه توسط کشورهای اروپایی طرف مذاکره نشان دهنده تحقیر این کشورها توسط دولت تروریستی امریکا بود و مشخص نمود مشکل آنها طرف ایرانی نیست بلکه مشکل تبعیت تحقیرآمیز آنها از امریکا می باشد.

در اتفاقات اخیر حرکت سخیف و خلاف قانون و عرف دیپلماتیک سفیر دولت انگلستان در حضور تعداد قلیلی فریب خورده مقابل دانشگاه، قابل توجه است. آن هم سفیر کشوری که ملت قهرمان ایران خاطره خوش در یکی دو قرن اخیر از آنان در ذهن ندارد. بلکه آنچه از گذشتگان این آب و خاک اعم از خانواده های بیش از ۱۰ میلیون کشتار تا نقش برجسته دولت مکار انگلستان در به قدرت رسیدن رژیم منحوس پهلوی و بسیاری از اقدامات مزبوحانه این دولت تا اقدامات اخیر می طلبد وزارت امور خارجه با استناد به اختیاراتی که مجلس در رابطه با کاهش سطح روابط به این وزارت خانه داده است، اقدام عاجل و قاطع نشان دهد.

اگر چه از دست نوشته ها و لحن وزارت امور خارجه مستفاد می شود این وزارتخانه با رویکرد جدیدی به این مهم ورود کرده اما نوشتن و تغییر لحن کفایت نمی کند. اقدامات قاطع و شجاعانه مبتنی بر خواست ملت را می طلبد.

به گزارش مهر،ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد «برجام» بی جان بی فرجام و در مورد ماندن و همکاری با آژانس تصمیم خواهیم گرفت تا به غربی ها و مشخصاً کشورهای طرف مذاکره در بحث هسته ای تفهیم نماییم، نظام جمهوری اسلامی در گرفتن تصمیمات قاطع و انقلابی درنگ نخواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید