باور کنید امروز تعطیل است!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :675749

پرونده تحریم تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا در حالی به جریان افتاده که نماینده‌های ۴ باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو تهدید کرده اند در صورتی که AFC از رای اش برنگردد آن‌ها هم از این رقابت‌ها کنار می‌کشند.
اتفاق مهمتر، اما این بود که خبر داده شد تیم‌های ایرانی به AFC تا ظهر امروز فرصت داده اند در جلسه نهایی که قرار است برگزار کنند نظرشان درباره این مورد را بیان کنند. عجیب‌تر اینکه در صحبت‌های مسئولان رده بالای ورزش هم به این نکته اشاره شده بود که AFC هنوز رای نهایی را صادر نکرده و قرار است در جلسه روز یکشنبه تصمیم نهایی را بگیرد. رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک یکی ازچند مسئول رده بالای ورزش ایران بود که روزگذشته به این موضوع اشاره کرد وگفت: «یکشنبه هیات اجرایی AFC جلسه دارد و قطعی اعلام می‌کند. اما ما برای حفظ اقتدار و اعتبار نظام هیچ وقت فشار و تحقیر را تحمل نخواهیم کرد. رسما اعلام شده اگر چنین تصمیم گرفته شود ما در مسابقات شرکت نخواهیم کرد. تبعات آن هم بر عهده کسانی است که این تصمیم را می‌گیرند.»
به گزارش فرارو،در این مورد، اما یک نکته ساده وپیش پا افتاده فراموش شده و آنهم اینکه برخلاف ایران، بسیاری از کشور‌های دیگر روزیکشنبه شان تعطیل است که این موضوع شامل مالزی، جایی که مقر فیفا است، هم میشود.
مسئولان ورزش وفوتبال ایران در شرایطی خبر از رسیدگی به پرونده تحریم میزبانی ایران در روز یکشنبه داده اند که خبر نداشته اند AFC امروز تعطیل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید