کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در پایتخت

    کد خبر :675738

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق حین اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبارها و باراندازهای محدوده شهرری خبر داد.

سرهنگ نعمت الله علیپور اظهارکرد: در راستای اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبارها و باراندازهای محدوده شهرری در بازدید انباری مشاهده شد یک دستگاه کانتینر ۴۰ فوت با مشخصات معلوم اقدام به تخلیه ظروف آشپزخانه کرده است و در بررسی مشخص شد که کالاها می‌بایست از طریق مرز چذابه به کشور عراق منتقل می‌شد و دارای پلمب گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی در محل انبار تخلیه شده است.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت افزود: دو دستگاه تریلر ۴۰ فوت ترانزیت با پلمب گمرکی کشف، توقیف و مقادیر متنابهی انواع ظروف آشپزخانه شامل ظروف شیشه‌ای و کریستال خارجی به شرط صادرات از محل یک فقره پروانه گمرکی انجام شده بود و اقلام کشف شده توسط ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به مقر پلیس منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی توقیف دو دستگاه تریلر به جهت انحراف از مسیر اصلی به ظن قاچاق برابر ماده ۳۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته صورت گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید